Gå til innhold

Reklamasjon mot Postnord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnthonyEdwardS skrev (På 31.10.2021 den 9.58):

Selvfølgelig må de ha en klage skriftlig før de kan ta stilling til den? Det er helt vanlig i alle bransjer. Send inn klagen som de har bedt om og ta det derfra. Du kommer ingen vei med å kun purre på telefon om at de skal behandle en muntlig klage.

Klagen ble sendt skriftlig på mail til Postnord etter å ha henvendt meg til de, altså oppskriften ble fulgt.

 

Det har uansett ordnet seg nå, etter "Internt rot hos Postnord" (Yeah right) :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...