Patience Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Gå til http://www.finnerikkeserver.net/avatar 1. Høyreklikk på linken/URL og velg åpne. (Ikke den over HER) 2. Du kommer nå over til FTP (via explorer) 3. Kommer du til siden kan ikke vises er det bare å trykke refresh.. 4. Gå inn på mappen avatar 5. Døp bildet ditt til ditt "nick.forum.jpg" feks "patience.hardware.jpg" 6. Dra bildet ditt over og slipp. 7. Bildet må ikke være større enn 80x80 pixler. Url'en til bildet blir www.finnerikkeserver.net/avatar/Avatarer/nick.forum.jpg Bruk copy'n paste. Legg merke til stor A i linken. Forbeholder meg retten til å slette. Dette gjør jeg kun på godwill og impuls så smil og vær glad Sikkert flere av dere som savner avatar!? Bruk internet explorer.. -Patience- Endret 9. januar 2004 av Patience Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Dette var jo et meget prisverdig initiativ må jeg si Muy Bien. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Dette var jo et meget prisverdig initiativ må jeg si Muy Bien. Må bare se an belastningen på serveren. Om det blir for hard trafikk var det kanskje ikke noen god ide. Men jeg prøver så får vi se. Med alt forbehold.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 det går bra ser jeg lol.. kjempe Neehh.. vil de ikke så fine by me he he Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jøss, du burde få en pris for et så godt hjerte! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 jøss, du burde få en pris for et så godt hjerte! He he.. vel.. ingen signa seg opp så da lar jeg det hele utgå Avvikles nå!! Lenke til kommentar
dork Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Øyhh... Kanskje skulle fått litt mer reaksjonstid. Oppdaga dette nå jeg. Jeg ville gjerne hatt noen til å hoste avatar for meg. Still no chance, eller? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Øyhh... Kanskje skulle fått litt mer reaksjonstid. Oppdaga dette nå jeg. Jeg ville gjerne hatt noen til å hoste avatar for meg. Still no chance, eller? Neeh.. send den til meg på mail så mekker jeg den opp for deg. Avvikla FTP'en.. men har en annen avatarmappe jeg bruker.. [email protected] Endret 9. januar 2004 av Patience Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 And there it's done Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå