Gå til innhold

Trenger litt hjelp med CSS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ser ikke særlig bra ut.. :( Den skal vel være midtstillt i presume? Den er left alignet langt nede på siden.

Men visst det ikke var meningen at den skulle være midtstillt vertikalt og horisontalt, så ser den bra ut. Med andre ord, alt annet enn alignen er flott.

Lenke til kommentar

den ser litt feil ut i Opera 7.23. Selve siden ligger laaaaaaaaaaaangt ned horisontalt... I IE ligger den nederst til venstere hos meg. Kjører 1600x1200 så når jeg må scrolle for å komme meg ned til innholdet er det veldig alvolig :yes:

Edit: veldig alvorlig

Endret av ernie85
Lenke til kommentar

Drev å lekte litt med tableless format her og ;) Juksa litt også med hvordan man får kolonnene til å fortsette nedover.

http://home.chello.no/~alexholm/hw.no/divlek4.html

Fikk også sentrering til å fungere i IE, brukte text-align: center i body, mens jeg bruker margin: 0 auto; på #container. Tok da text-align: left; inni #left, #middle og #right. Du får studere koden ;)

Endret av FuLu
Lenke til kommentar
Det er jo det samme som du finner på Glish.

Jo, men, men tanken var hvordan man sentrerte DIV'en og hvordan man måtte fortelle kolonnene inni #container at de måtte være text-align: left; (fordi jeg setter text-align: center i body)

Problemet er at i IE så skjønner den ikke margin: 0 auto; men det gjør den i opera/mozilla. Det er bare IE som får elementene til å sentrere seg ved bruk av text-align: center i body tag'en. Problem er også at tekst sentrerer seg, så derfor text-align: left i de andre div'ene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...