TiMMi- Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg satt å styrte litt med et nytt design i Photoshop, og laget et bilde som jeg mente ville være bra i et design. Problemet er at jeg ikke er noe vindundergeni i Photoshop, og kunne trengt noen ideer eller hjelp til å lage designet. Eller, først å fremst kan dere si om det i det hele tatt er noe å lage et design av... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tror kanskje det ville blitt litt for rotete Folk hadde konsentrert seg mer om bildet enn selve siden.. DanielP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 du må nesten komme på idèer sjøl, om noken har en god ide så vil dei sansynligvis beholde den sjøl... Litt av poenget er at du skal ha laga heile greia sjøl, og ikkje gjort som noken andre har sagt Idèer er det vanskeligaste med webdesign, punktum. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Klart du kan bruke det, nesten alt kan brukes så lenge det gjøres riktig, men jeg synes du tar prosessen i gal rekkefølge. Det er enklere å lage et element til en layout, enn å lage en layout til et element. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det er enklere å lage et element til en layout, enn å lage en layout til et element. Jupp. Det hadde sikkert gått, men det kunne ha blitt litt rotete... Hva hvis du gjorde fargene litt lysere? Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå