lodott Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Jeg bestilte en Seagate Barracuda 160GB fra Flexi-Data for 2 dager siden. Har alltid hatt gode erfaringer med dem, men nå begynner dette bildet å rakne.. Saken er at da jeg bestilte hardisken var det merket "Tilgang", altså at de hadde hardisken inne. I går ble dette forandret til "Bekreftet 08.12.04", mens nå står den som "Bekreftet 12.01.04". Skjønner jo at de ikke bare kan trylle disken fram om de ikke har den, men dersom det står "Tilgang" da jeg bestilte betyr jo det at de har disken!? Hadde jeg visst dette hadde jeg jo bare dratt rett ned til en annen databutikk og handlet den der (selv om jeg måtte betalt en 100-lapp eller to ekstra). Endret 9. januar 2004 av lodott Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvorfor tar du ikke dette opp med webshopen? du får sikkert kanselert ordren visst du ringer å spør Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tilgang betyr vel ikke at de har den på lager? ellers så er det vel mulig at de ikke hadde fått oppdatert sida om at de var tom da Lenke til kommentar
lodott Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Fikk svar nå. Dette var visst noe som kunne skje hvis leverandøren gikk tom rett før bestillingen kom. Jaja.. jeg får bare smøre meg med litt tålmodighet da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Sånt må man bare regne med når man er en lodott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå