JanThore Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Noen som har et forslag på hvordan jeg kan benytte meg av det resultatet array_count_values lager ? Den funksjonen gjør det jeg vil den skal gjøre, det å legge sammen like i et array, men utskriften er jo helt håpløst ! med print_r(array_count_values($array)) så blir det slikt: Array ( [1] => 2 [hello] => 2 [world] => 1 ) Noen som vet hvordan jeg bare kan få ut resultatet i en tabell men en kolonne med teksten og en kolonne med tall verdien? Endret 9. januar 2004 av JanThore Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Utestet: $arrayvaluecount = array_count_values($array); echo "<table>\n"; foreach($arrayvaluecount as $key => $value) { echo "<tr><td>$key</td><td>$value</td></tr>\n"; } echo "</table>\n"; Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Utestet: $arrayvaluecount = array_count_values($array); echo "<table>\n"; foreach($arrayvaluecount as $key => $value) { echo "<tr><td>$key</td><td>$value</td></tr>\n"; } echo "</table>\n"; Kjempe, skal sjekke den ut senere i dag foreach er ikke min sterke side.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå