Gjest 348fb...6df Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Hei, Jeg er nå i en vanskelig situasjon i livet mitt. Har blitt trill rundt av min samboer i 10år. Min samboer og jeg flyttet sammen for 10 år siden. Han har eid boligen hele veien. Jeg har stått for kommunale avgifter, forsikring, andre uforutsette utgifter i form av vedlikehold, vann, og mat. . Nå nylig har han innrømmet utroskap og et forhold med en ny kvinne og forlatt meg og vår felles unge på 9 år. Da sitter jeg igjen her, uten noe eiendel og tap av store summer penger. Han har også hatt oversikt over kontoen min og fått mye kontakter av meg, noe som ikke kan dokumenteres. Dette anser jeg som tapt. Barnebidrag er søkt for. Vi har ikke hatt noe kontrakt om eierskap for boligen. Har jeg krav på noe av boligen da jeg sitter i økonomisk ruinert og jeg er 45år gammel. Setter pris på all tilbakemelding. Tusen takk. Anonymous poster hash: 348fb...6df Lenke til kommentar
Gjest 9107e...c22 Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Det er klare regler om dette, det står mye om det på nett, her er noen linker jeg fant nå i farten: Formuefordeling ved skilsmisse og separasjon Skilsmisse: Les den store skilsmisseguiden! (juridiskabc.no) Anonymous poster hash: 9107e...c22 Lenke til kommentar
Gjest 9107e...c22 Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Nå var jeg litt for rask, når en ikke er gift så er ikke reglene de samme. Her står det vist litt: Samboerskap: Hvilke regler gjelder? – Codex Advokat (familierettsadvokater.no) Anonymous poster hash: 9107e...c22 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Egne regler viss dere har barn sammen. Komplisert system, så bare å finne advokat med en gang. 1 Lenke til kommentar
Subara Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Du kan kontakte JURK - juridisk rådgivning for kvinner https://foreninger.uio.no/jurk/ De svarer på spørsmål. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Etter så lang tid og med barn i biletet så kan du fort krav på ein del, uansett om ein er gift eller ei og kven som har betalt kva. Støttar dei som anbefaler juridisk støtte. Det kostar pengar, men kan fort bli verdt det. Om du er fagorganisert så kan du kanskje ha tilgang til advokathjelp der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå