Gå til innhold

sikkerhetskopieringsproblemer

Anbefalte innlegg

har en 6600 som jeg prøver å ta backup av med BT, men langt inn i prosessen så får jeg beskjed om at det oppstod en feil... enheten kobles fra. har nyeste programvare og drivere... er ikke dette som er problemet, noen ideer ?

mrouter mister heller ikke forbindelsen )=

tusen takk for svar

Endret av Errae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den fant jeg i går oxo. Skal prøve den etterpå + en helt fersk utgave av pcsuite på engelsk. Håper det funker bedre en det pc suite gjør nå. Opphevet paringen ved en feil, etter at jeg paret telefon og pc igjen er det nesten umulig å få startet mrouter. Det er et eller annet seriøst galt med nokia. Skulle bruke nokia multimedia connverter(nmc) i går og nå har jaggu det sluttet å virke også. Brukte det for en uke siden og i går skulle jeg sende over en mp3 fil til telefonen og siden pcsuite ikke virket prøvde jeg å konvertere filen med nmc med den bare henger seg.

Lenke til kommentar
nødvendig svar

Ja, høyst nødvendig faktisk! Er viktig å lede folk i den rette veien. :p Men jeg har også testet sikkerhetskopiering med større filer i dag, uten at dette var noe problem. Holdt på å fylle opp hele minnekortet med ett filmklipp på 80 megabyte :o) Riktignok ikke på en Nokia telefon, men på en SE....

Lenke til kommentar
Litt off topic, men hvor store filmer kan man ha på telfonen med tanke på at pc suite komprimerer filene? Noen som har hatt en hel film(over en time) på mobilen. Det hadde jo vært stilig :cool:

Vel, en film på 12 MB ble 775 KB :D

Filmen var i 640*480 oppløsning, med full kvalitet! Ble artig på 6600 også! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...