Gå til innhold

Bluescreen

Anbefalte innlegg

Ta en titt på bildet

http://www.finnerikkeserver.net -> Gjest åpen -> Bluescreen.jpg

Denne blåskjermen kommer opp når jeg laster opp til FTP, surfer på nettet med explorer eller jobber ut mot nettet. Tror jeg.. Det skjer flere ganger daglig. Kan for såvidt se at det er en IRQ-konflikt i en driver. Men det er også alt jeg kan se. Installerte et USB-kort før dette skjedde. Det kan vel være det men.. det skulle da ikke berøre internet?

Noen smarte sjeler som vet hva dette kan være? De som tror det skyldes at månen er gul og anbefaler meg å skifte pålegg på brødskiva kan vel likesågreit la være å svare. Håper at noen som ha opplevd liknende selv kan være behjelpelig. De som ikke vet får heller følge med i posten enn å svare på ting de ikke vet noe om.. (Noe som ser ut til å være et stort problem på dette forumet)

:eek: UGH! :omg:

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøvd å installere nye usb drivere?

prøvd å formatere? (og legge inn windows på nytt)

(har hatt samme problem flere ganger selv, ene gangen var det pga settings i bios til usb(satt til 4 porter isteden for 2 som jeg hadde), andre gangen var det drivere som ikke ville virke. og siste gangen, da hadde visst hovedkortet gått på tverke, og jeg måtte kjøpe nytt)

selvsagt, det behøver ikke være usb som tuller, men det var iallefall det, i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar

Har nå deaktivert pci-usb kontrolleren, tatt ut kortet.. og håper det beste. Har installert win så mange ganger at jeg orker ikke en gang til. Har hatt en stabil og god installasjon. Skal se om jeg ikke klarer å løse problemet først. Håper det beste. Men jeg tror de må beskrive seg fra USB-driveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...