Opteron Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Lånt en ADM jugend`s brukernavn og pass. Bør vel nesten bare nevne at det ikke er han som poster så jeg ikke får pryl. Jeg har nå ett sis 648 max uten agp/pci lås. Det kommer ikke over 150fsb pga råtten northbridge. Har 533Mhz bus nå. Tips til ett godt oc hovedkort? Helst omkring tusenlappen. Men jeg er jo en kæks så annet funker også Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kjøp et 800FSB-kort, så hindrer du ikke klokkingen og kan oppgradere seinere. http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...bit-IC7&p=38031 Dette er et godt kort, med i875P brikkesett. Kjøper du demovare får du det billig! http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...WPID-Abit-IC7-G IC7-G som har GBLAN og annet snacks. Også billig demovare. Bryr deg ikke så mye om 3DMarks ol. kan du like gjerne gå for i865, disse har ikke "PAT", så de yter noe dårligere. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tenk deg om før du kjøper demovare. Jeg kjøpte et IC7 som demovare fra Komplett, og etter masse styr og mas med oppgradering av BIOS og ymse drivere, funket det greit i noen måneder, helt til det uten varsel tok kvelden midt i "Neverwinter Nights" en natt her om dagen. Kortet er fullstendig dødt. Det kan jo selvsagt være urelatert, men det kan jo også hende at det ikke er det. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ser ikke helt sammenhengen med at det er demovare. Mitt NF7-S demo har fungert prikkfritt i et halvt år nå. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Nei, som jeg sa, det kan jo være fullstendig urelatert. Or it might not. Problemet er at man ikke vet HVORFOR kortet er demovare, eller hva som har skjedd med det tidligere. Fra nå av legger jeg i alle fall heller inn de ekstra hundrelappene for et nytt kort. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Selvsagt selger ikke Komplett varer som de vet er defekte. Det verst tenkelige er vel at noen har returnert kortet fordi det klokker dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå