objorkum Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hva er erfaringene deres med VMware? Er XP for treig? Jeg synes VMware virker ustabil, klikker alltid en eller annen plass i installasjonen (ganske tilfeldig). Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Før openoffice brukte jeg vmware for windows+office en del. Det fungerte utmerket for det meste - eneste problemet var at FTP fungerte særs dårlig fra windows i vmware. Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg har ikke prøvd VMware på linux, men har prøvd på windows og kjørt linux og windows. Med versjon 4 funker alt veldig ok, utenom at linux/vmware comboen funker dårlig på trådløs nett. ikke hatt problemer med hang etc. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvordan instalerer man egentlig? Må man ikke dele opp hardisken og instalere via en linux cd da? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 har win versjonen (4) den lar veg gjøre alt, teste. Hjelpe folk med forskjellige os etc. Har prøvd den med win98se winxp pro noe winxp pro eng openbsd foreløpig, må definitivt legge inn mer, må si det er mye rart folk har på pcn hjemme. Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvordan instalerer man egentlig? Må man ikke dele opp hardisken og instalere via en linux cd da? Filsystemer i vmware lagres i en fil på det lokale filsystemet. Det beste er at filen vokser og krymper etter bruk. Om du vil ha en 4GB partisjon i ett vmware-oppsett så vil du allikevel ikke bruke mere disk enn hva du faktisk bruker i den virituelle maskinen.... 4GB blir max. litt koronglete forklart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå