Redaksjonen. Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Telekomekspert advarer: Derfor skal du ikke bruke hotspot hvis jobbnettverket forsvinner [Ekstra] Lenke til kommentar
Roy Olsen Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Dette er uopplyst vås og pølsevev. «Eksperten» gir ikke utrykk for noen som helst forståelse av elementære sikkerhetsmekanismer. Dette er 2021, og vi har liten grunn til å frykte hverken mobildata og personlig hotspot eller gratis WiFi på Starbucks eller flyplassen. Hilsen «sikkerhetsekspert» 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Har ikke Ekstra, så får ikke lest artikkelen. Men ut fra innlegget over, bekreftes min mistanke om at her er det nok en "sikkerhetsekspert" som er ute etter å fiske etter oppmerksomhet. Regner med at det er flere med tilgang til artikkelen som kan bekrefte eller avkrefte min antagelse. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Leste jeg nettopp en artikkel fra 2008 elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå