Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Trump-nettverk avkledd som dårlig skjult kopi av fri programvare Lenke til kommentar
Populært innlegg neglesprett Skrevet 22. oktober 2021 Populært innlegg Del Skrevet 22. oktober 2021 Alltid fasinerende å se ulvene (journalistene) godt til venstre kaste seg over alt som kan lukte politisk ukorrekt. Det kommer vel en artikkel om dette i TU også kjenner jeg meningsfascistene rett. 10 1 Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 We made it. What Mastodon say is fake news!! 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg nebrewfoz Skrevet 22. oktober 2021 Populært innlegg Del Skrevet 22. oktober 2021 Alltid fascinerende å se sauene godt til høyre kaste seg ut i et forsvar av TFG uansett hvor nedrig oppførselen hans er. 39 Lenke til kommentar
Populært innlegg P@rm@nn Skrevet 22. oktober 2021 Populært innlegg Del Skrevet 22. oktober 2021 Hva mener du med "politisk ukorrekt"? Dette har da ingen ting med politisk korrekthet å gjøre, men om lovbrudd. Men påfallende hvor fort den offerrollen ble trukket frem. Jeg er utvikler. Når jeg slipper progamvare ut gratis så gjør jeg et bevist valg av lisens. Det er ikke "politisk ukorrekt" eller "friske meninger" å ignorere betingelsene mine, det er drittsekkoppførsel og lovbrud. 45 5 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg -Birger- Skrevet 22. oktober 2021 Populært innlegg Del Skrevet 22. oktober 2021 neglesprett skrev (1 time siden): Alltid fascinerende å se ulvene (journalistene) godt til venstre kaste seg over alt som kan lukte politisk ukorrekt. Det kommer vel en artikkel om dette i TU også kjenner jeg meningsfascistene rett. Fascinerende å se de hjernevaskede springe til forsvar for en fascistisk narsissist med ambisjoner om å bli keier av USA. 26 Lenke til kommentar
7TYNMD3L Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Dette er egentlig ikke journalistikk. Om Trump har tenkt å basere Truth på Mastodon, så er det kanskje interessant for digi.nos lesere. I en sånn nyhetssak er det natrulig at journalisten retter det spørsmålet konkret til Trumps organisasjon: "Kommer dere til å basere Truth på Mastodon?". I så fall tipper jeg det er spennende for Mastodon – det kan fort lede til at prosjektet blir tilført ressurser. F.eks. har CERN tilført Kicad-prosjektet mye ressurser, så det er også et naturlig spørsmål å stille. At noen har har logget seg inn måneder før Truth er på luften og roper "Forbrytelse!", er kun en sak for blokkerte Trump-hatere. Selv om det er mange slike, så må man kunne forvente at digi.no holder en viss standard. Trump-organisasjonen har månedsvis på seg til å endre copyright message, offentliggjøre egen kildekode, eller gå på luften med en annen plattform. Skjerpings digi.no! 6 1 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 ...jeg tror at Mastodon sine grunnleggere skulle ønske at Trump og co lot være. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 22. oktober 2021 Populært innlegg Del Skrevet 22. oktober 2021 7TYNMD3L skrev (49 minutter siden): Trump-organisasjonen har månedsvis på seg til å endre copyright message, offentliggjøre egen kildekode, eller gå på luften med en annen plattform. Nei, de har ikke nødvendigvis det. Det er snart november, og de har skrevet ut vilkårene for bruk allerede, og påstår der at det er deres egne kildekode. Når de åpner opp for utvalgte brukere, kan det være ulovlig at de påstår dette. 13 Lenke til kommentar
quantum Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 neglesprett skrev (3 timer siden): Alltid fasinerende å se ulvene (journalistene) godt til venstre kaste seg over alt som kan lukte politisk ukorrekt. Det kommer vel en artikkel om dette i TU også kjenner jeg meningsfascistene rett. Prøv å dra politisk-korrekt-kortet på neste lisensrevisjon ... epic fail incoming ... 5 Lenke til kommentar
quantum Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 7TYNMD3L skrev (1 time siden): Trump-organisasjonen har månedsvis på seg til å endre copyright message, offentliggjøre egen kildekode, eller gå på luften med en annen plattform. Noe de kanskje kommer til å gjøre takket være journalistikk som dette. 3 Lenke til kommentar
quantum Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Memento scientiam skrev (41 minutter siden): Nei, de har ikke nødvendigvis det. Det er snart november, og de har skrevet ut vilkårene for bruk allerede, og påstår der at det er deres egne kildekode. Når de åpner opp for utvalgte brukere, kan det være ulovlig at de påstår dette. Det er selvfølgelig like ulovlig om det er åpent for noen eller åpent for alle. Det fins programvare som lemper på lisensvilkårene for utviklingsformål, og da er det tydelig kunngjort i disse lisensvilkårene. Det er ikke tilfelle her. 4 1 Lenke til kommentar
neglesprett Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Jomen våknet venstrefascistene 😄 likes her og det og faktisk.no retorikk. Hvor har dere vært de siste månedene, har nesten savnet dere 😄 4 Lenke til kommentar
quantum Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 neglesprett skrev (7 minutter siden): Jomen våknet venstrefascistene 😄 likes her og det og faktisk.no retorikk. *plink* 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Svertekampanjene begynner allerede ja, det tyder jo på at dette kan bli bra det. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg The Very End Skrevet 22. oktober 2021 Populært innlegg Del Skrevet 22. oktober 2021 (endret) 47 minutes ago, neglesprett said: Jomen våknet venstrefascistene 😄 likes her og det og faktisk.no retorikk. Hvor har dere vært de siste månedene, har nesten savnet dere 😄 Som regel står god argumentasjon godt på egne bein. Istedenfor å måtte lene seg på merkelapper og fordumming av meningsmotstandere, begynn med å forklare hvorfor de som er uenige har feil. Endret 22. oktober 2021 av The Very End 26 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Red Frostraven Skrevet 22. oktober 2021 Populært innlegg Del Skrevet 22. oktober 2021 Tåkefyrste skrev (2 timer siden): Svertekampanjene begynner allerede ja, det tyder jo på at dette kan bli bra det. ... Altså. Når folk ruller seg i møkk så er det ikke media sin skyld at de stinker. Om Trump hadde hatt nær normale standarder så ville han fått betydelig mye mindre kritikk; Dette er selvforskyldt og legitim kritikk, og det er ikke media sin skyld at Trump og co valgte å misbruke et prosjekt for og med åpen kildekode, det er helt og holdent deres egne skyld. 14 2 Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Trumps "Fakebook" blir nok aldri noen suksess. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Red Frostraven Skrevet 22. oktober 2021 Populært innlegg Del Skrevet 22. oktober 2021 (endret) Definer suksess. De kommer til å tjene millioner av dollar på donasjoner, mot de rundt 100$-ene de brukte på utvikling. Målet er ikke å skape en fungerende nettverk, men å svindle folk, og i beste fall svindle folk gjennom at nettverket ikke kollapser. Endret 22. oktober 2021 av Red Frostraven 11 Lenke til kommentar
7TYNMD3L Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Skjønner. Det finnes altså en mulighet for at denne artikkelen ikke vil være tøv, en gang i fremtiden... Get real! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå