Guffen Duck Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er det noe point i å instalere Omega driverene, har tenkt å klokke opp skjermkortet. Noen som har erfaring med klokking av et slikt kort? Hvordan virker det inn på TV? Kan omega driverene gøre et 9700 kort om til 9800? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Omega driverne mener jeg gir en smule bedre ytelse enn Catalyst 3.10. Nei, du kan ikke gjøre det til Radeon 9800 ved å bruke Omega driverne, kortet går fint ann å klokke og det skal ikke ha noe innvirkning på tv-utgangen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kan omega driverene gøre et 9700 kort om til 9800? Eller.. Kortet kan jo sikkert moddes selv om du bruker Omega om det var det du lurte på. Men det er ikke selve driverne som modder kortet. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Takker så mye, det var det jeg lurte på om det var mulig å modde til 9800. Takker Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Du _KAN_ få problemer i enkelte spill med omega-drivere. Det gjorde jeg, men for de fleste går det bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå