Spillredaksjonen Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 Se den første traileren til Uncharted-filmen Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 Krysser fingrene for at dette blir bra. Håper det også kommer flere filmer, samt flere spill. Lenke til kommentar
Lefthand Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 Forventningene var lave, og de klarte allikevel å skuffe meg. 1 Lenke til kommentar
Trono Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 Som stor fan av spillene, så får jeg håpe filmen positivt overrasker. Selv om førsteinntrykket er at de kunne gjort en bedre jobb på castingen. Ikke noe som overbeviste meg veldig i traileren her. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 Ser jo helt jævlig ut.... 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 ehh... omtrent som forventet for min del, så kan se ut som jeg hadde de laveste forventningene her haha. Ser den når den kommer på streaming. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Kjenner troa på dette dalte i det jeg så Mark Walberg i traileren. Kan Mark Walberg spille noe som helst annet enn seg selv? Var det ikke nok at han var med i det takraset av en film de kalte Max Payne, som hadde null og niks med spillene å gjøre... 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Bedre match på skuespillere er i den tidligere fan-lagde traileren, faktisk. Det å rote med hovedpersonen i den faktiske filmen er vel en dårlig ide om en vil henvende seg til fansen. Fordel om det er mest mulig likhet i alle fall med Nathan Drake fra spillene som et anker. Det å rappe spill-scener fra spillene i et manus som er en prequel virker også litt spesielt. En kan godt bruke andre skuespillere til seere som ikke har noe kjennskap til spillene, men da har man gått ganske mye bort fra at dette er en film til fans av spillene, og en bommer sånn sett litt med selve konseptet av å lage noe basert på Uncharted-universet. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 LarZen skrev (12 timer siden): Ser jo helt jævlig ut.... Snakker du til speilet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Ser ut som den blir like interessant som historiane i spela, altså ikkje spesielt mykje. Blir vel nok ein typisk skattejaktfilm med dei sedvanlege tropene og klisjeane, som for øvrig passar godt til kjeldematerialet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Ghost pirate LeChuck skrev (4 timer siden): Snakker du til speilet? Å dakar liten.. Jeg mente selvsagt, å wow!! Dette ser jo helt rått ut! Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Dårlig bruk av musikk ødelegger traileren. Håper de går for score istedenfor pop når filmen kommer ut. Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Mulig jeg bommer litt her, for jeg har ikke spilt spillene. Men skal ikke hovedrollen Nathan Drake? være en voksen robust mann? Tom Holland virker jo ikke å ha fått hår på ballene sine enda, så hvorfor i alle dager caster de ham i denne rollen? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 (endret) Sikkert fordi han var tilgjengelig. Virker ikke akkurat som Naughty Dog har så mye innspill på denne filmen hva skuespillere angår. De kunne i det minste sminket han mer lik, men på et budsjett så blir det sikkert for dyrt. Bare synd at de ender opp med å bomme på hva fansen forventer og de samtidig holder seg så mye i universet at de mest frir til resten av publikum som ikke har samme interessen til å se filmen til å begynne med. Endret 22. oktober 2021 av vidor 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 LoveAss skrev: Mulig jeg bommer litt her, for jeg har ikke spilt spillene. Men skal ikke hovedrollen Nathan Drake? være en voksen robust mann? Tom Holland virker jo ikke å ha fått hår på ballene sine enda, så hvorfor i alle dager caster de ham i denne rollen? Han var sikkert ung en gang han også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 LoveAss skrev (På 23.10.2021 den 0.16): Mulig jeg bommer litt her, for jeg har ikke spilt spillene. Men skal ikke hovedrollen Nathan Drake? være en voksen robust mann? Tom Holland virker jo ikke å ha fått hår på ballene sine enda, så hvorfor i alle dager caster de ham i denne rollen? Sitat Several filmmakers, David O. Russell, Neil Burger, Seth Gordon, Shawn Levy, Dan Trachtenberg, and Travis Knight were initially signed to direct the project, while Nathan Fillion, Chris Pratt, and Wahlberg were rumored to play Nathan Drake. It was later revealed the film would be an origin story of Nathan Drake, with Holland cast to portray the lead role in May 2017 and principal photography commencing in July 2020. Holland er 25 og Drake var i tidleg 30-åra i det første spelet. Sidan filmen er ein forløpar til spela så passar alderen bra. Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Zeph skrev: LoveAss skrev (På 23.10.2021 den 0.16): Mulig jeg bommer litt her, for jeg har ikke spilt spillene. Men skal ikke hovedrollen Nathan Drake? være en voksen robust mann? Tom Holland virker jo ikke å ha fått hår på ballene sine enda, så hvorfor i alle dager caster de ham i denne rollen? Sitat Several filmmakers, David O. Russell, Neil Burger, Seth Gordon, Shawn Levy, Dan Trachtenberg, and Travis Knight were initially signed to direct the project, while Nathan Fillion, Chris Pratt, and Wahlberg were rumored to play Nathan Drake. It was later revealed the film would be an origin story of Nathan Drake, with Holland cast to portray the lead role in May 2017 and principal photography commencing in July 2020. Holland er 25 og Drake var i tidleg 30-åra i det første spelet. Sidan filmen er ein forløpar til spela så passar alderen bra. Helt sikkert. men jeg ville tippet han var 17 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jeg synes traileren lover godt. Marky Mark passer dårlig inn, men kan la det passere (så lenge han har bart i en eventuell oppfølger). Samme gjelder den til tider pipete stemmen til Holland. Men jeg synes Holland ellers virker å spikre rollen ganske godt, spesielt i manerer. Han har også vist i flere roller at han har god "comedic timing" og kan fungere bra i rollen i mange år fremover, dersom det skulle bli en hit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå