Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Virker dette? Norske leger overaskes over det

DI91

Anbefalte innlegg

videobevis 🤔 hmmm

Så denne damen har nå postet bevis for hvordan healing får en av hennes pasienter til å helbrede en totalt brukket hånd som hun har hatt 15 operasjoner på. Leger på Rikshospitalet mener det er ganske utrolig fordi at pasienten ikke skal få til noe som helst, men denne behandlingen får henne til og med til å skrive. Og nå er denne damen med på Norges første healingstudie.

VIRKER dette? Har dere prøvd healing før og kan si noe om deres erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, Baron12 said:

Tja, en skal alltid være skeptisk til folk som sier at de kan utføre mirakler. 

Ja, er derfor jeg lurer litt egentlig. Hvorfor blir leger på rikshospitalet overrasket over det? Det er da jeg begynner bli forvirret om det funker eller ikke 

Lenke til kommentar
1 hour ago, DI91 said:

videobevis 🤔 hmmm

Så denne damen har nå postet bevis for hvordan healing får en av hennes pasienter til å helbrede en totalt brukket hånd som hun har hatt 15 operasjoner på. Leger på Rikshospitalet mener det er ganske utrolig fordi at pasienten ikke skal få til noe som helst, men denne behandlingen får henne til og med til å skrive. Og nå er denne damen med på Norges første healingstudie.

VIRKER dette? Har dere prøvd healing før og kan si noe om deres erfaringer?

Hvor er videobeviset? Alt jeg ser er en video av at noen bedriver healing og kommer med påstander. - Ser ingenting fra rikshospitalet her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...