Spillredaksjonen Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 Starfield-trailer viser enda litt mer av spillet Bethesda fortsetter å slippe detaljer i små doser. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 Irriterende at dette ikke kommer til PS5. 1 Lenke til kommentar
Leffernan Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 GnilreG skrev: Irriterende at dette ikke kommer til PS5. Og at det er over et år til det kommer , minst :( Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 GnilreG skrev: Irriterende at dette ikke kommer til PS5. Trodde du virkelig at MS brukte millioner på millioner for oppkjøpet av Bethesda at de skal la spillet komme på konkurenten sin plattform? Nå skal de tjene penger på invisteringen sin ;) Med det sagt, så synes jeg spillet høres kjedeligere for vær gang jeg hører noe om det. Null orginilatitet hittil. Ser ut de spiller det trygt. Håper jeg tar veldig feil, da. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 Dette er nok det spillet jeg gleder meg mest til neste år. Kjipt at det vil ta enda lenger tid før TES VI og Fallout 5 kommer ut, men jeg tror det kan være bra for Todd Howard og teamet å jobbe med noe helt nytt. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Chaos_Niddhogg skrev: GnilreG skrev: Irriterende at dette ikke kommer til PS5. Trodde du virkelig at MS brukte millioner på millioner for oppkjøpet av Bethesda at de skal la spillet komme på konkurenten sin plattform? Nå skal de tjene penger på invisteringen sin ;) Med det sagt, så synes jeg spillet høres kjedeligere for vær gang jeg hører noe om det. Null orginilatitet hittil. Ser ut de spiller det trygt. Håper jeg tar veldig feil, da. Nei :) Men fortsatt irriterende. Kunne sakt irriterende at de kjøpte opp Bethesda og da :) Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 GnilreG skrev (21 timer siden): Irriterende at dette ikke kommer til PS5. Bare å kjøpe seg xbox det å ikke være låst i hodet til en plattform. Ingen Bethesdaspill kommer til ps5 lenger Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 Gidder ikke legge ut så mye for å spille 1 spill på xbox, måtte jeg fått tak i en skikelig kontroller også. Hadde jeg heller spillt det på PCen for å spare penger. Har heller ikke noe grei plass i stuen til en til stor boks Er mer en nok med PS5 og PCen der. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 GnilreG skrev: Gidder ikke legge ut så mye for å spille 1 spill på xbox, måtte jeg fått tak i en skikelig kontroller også. Hadde jeg heller spillt det på PCen for å spare penger. Har heller ikke noe grei plass i stuen til en til stor boks Er mer en nok med PS5 og PCen der. I GP (Xbox sitt snart nye navn) sitt tilfelle så kommer nok alt på PC, så de fleste av oss burde skaffe en GPC en dag om vi vil ha stor tigang til spill fra overalt. Til og med Sony, og i noen veldig få tilfeller Nintendo, er jo med der. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Synes det ser døft ut, men lenge siden Bethesda har laget et bra spill, viss du ser vekk fra understudioer som id Software, så eg holder min begestring enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå