stigfjel Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har skiftet ut hk, cpu og RAM, og en kamerat er rimelig interessert i de gamle delene. De er: P4 2,5 GHz CPU Asus P4T-E hk i850 512 MB Samsung PC800 RDRAM Aopen HQ08 maxitower Q-tec PSU 550W 3x enermax silent fan Hva synes dere er riktig pris på dette systemet? Jeg vil ikke tape penger på dette, samtidig vil jeg ikke ta mer enn hva det er verdt. Det er jo en kamerat av meg som skal kjøpe dette, og jeg vil ikke at han skal gjøre et dårlig kjøp. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) quote: > Jeg vil ikke tape penger på dette, samtidig vil jeg ikke ta mer enn hva det er verdt. Det er jo en kamerat av meg som skal kjøpe dette < ...eh, en absurd tankegang: selvsagt må du ta et visst tap, og spesielt siden flere ting åpenbart kommer inn - om spesielle ting _ikke_ hadde vært inne, så ville det likevel vært en absurd tanke å selge gammelt uten tap ! hva det er verd overlates til de som gidder akkedere med "whatever" ( - behold resten og selg kompisen kun det han trenger... ) Endret 8. januar 2004 av Zink Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 sorry. jeg formulerte det feil. mente selvfølgelig at jeg ikke skulle tape mer enn hva jeg må regne med. vet selvfølgelig at jeg må regne med tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå