Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva om en love scammer hadde vært en ekte mann??


Gjest 9dc14...e17

Anbefalte innlegg

Gjest 9dc14...e17

 Love scammere vet akkurat hvilke knapper å trykke på for at man skal føle seg spesiell og fin osv. minuset er at de ikke er ekte. Hva om en ekte mann oppførte seg slik hadde det vasset i damer😉. En liten tanke. 

Anonymous poster hash: 9dc14...e17

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 9dc14...e17
geir__hk skrev (1 time siden):

Disse som står bak, kan jo fint hende er en del av et større nettverk, fex bokoharam og som opprettholder "den daglige driften" (ren spekulasjon fra min side, men anser det ikke som usannsynlig).

I de miljøene de holder til i, så anses de nok som "ekte mannfolk" pga. "finansieringa".

Det er jeg enig men måte de prater til oss damer😍. Hadde falt pladask hvis en vanlig nordmann gjorde det der😂

Anonymous poster hash: 9dc14...e17

Lenke til kommentar
Gjest 9dc14...e17 skrev (9 timer siden):

 Love scammere vet akkurat hvilke knapper å trykke på for at man skal føle seg spesiell og fin osv. minuset er at de ikke er ekte. Hva om en ekte mann oppførte seg slik hadde det vasset i damer😉. En liten tanke. 

Anonymous poster hash: 9dc14...e17

Eg trur eg vil tørre påstå at mange menn som har knekt denne koda faktisk vasser i damer i form av ONS og kortvarige. Så i staden for a scamme for materiell vinning så "scammer" ein for sex.

Om ein blir sjarmert i senk på falske forutsetningar så er det uansett ikkje ein særleg attraktiv eigenskap.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 9dc14...e17 skrev (17 timer siden):

Det er jeg enig men måte de prater til oss damer😍. Hadde falt pladask hvis en vanlig nordmann gjorde det der

Hva slags måte er det?
"Halla snuppa, jeg har to millioner i årslønn, bli med hjem til herregården min og la oss nyte litt god sjampanje sammen is jacuzzien min"?🙃

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 9dc14...e17
PerBertil skrev (1 time siden):

Hva slags måte er det?
"Halla snuppa, jeg har to millioner i årslønn, bli med hjem til herregården min og la oss nyte litt god sjampanje sammen is jacuzzien min"?🙃

Niks … går mer på du hadde noe i din skjønnhet som tiltrakk meg til å bli bedre kjent med deg… så følger de opp hver morgen og kveld hvordan dagen din har vært. Spør om interesser.. nevner aldri sex i første runde… spør mye og viser interesse for deg som person——selv om det er lureri så kjennes det godt å få høre at man er litt pen og spesiell uten at det er bare sex lissom,😂😂

Anonymous poster hash: 9dc14...e17

Lenke til kommentar
Gjest 9dc14...e17 skrev (6 minutter siden):

Niks … går mer på du hadde noe i din skjønnhet som tiltrakk meg til å bli bedre kjent med deg… så følger de opp hver morgen og kveld hvordan dagen din har vært. Spør om interesser.. nevner aldri sex i første runde… spør mye og viser interesse for deg som person——selv om det er lureri så kjennes det godt å få høre at man er litt pen og spesiell uten at det er bare sex lissom,😂😂

Så det er å si alle disse klisjeene som er nøkkelen til en kvinnes hjerte?😅

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 866d7...0bf

Altså jeg bruker litt tid på disse scammerene. Og jeg synes faktisk det er ekkelt. De snakker tidlig om å finne noen å gifte seg med, kaller deg «dear» i alle setninger og forteller deg hele tiden at du er spesiell. Det er litt ekkelt. Jeg takler det ikke. 
Ja, jeg har som fritidssyssel å plage scammere. 

Anonymous poster hash: 866d7...0bf

Lenke til kommentar
Gjest 9dc14...e17
Gjest 866d7...0bf skrev (3 timer siden):

Altså jeg bruker litt tid på disse scammerene. Og jeg synes faktisk det er ekkelt. De snakker tidlig om å finne noen å gifte seg med, kaller deg «dear» i alle setninger og forteller deg hele tiden at du er spesiell. Det er litt ekkelt. Jeg takler det ikke. 
Ja, jeg har som fritidssyssel å plage scammere. 

Anonymous poster hash: 866d7...0bf

Jo helt enig i det. Ser med en gang hvem som er ekte og ikke. Jeg elsker å kaste bort tiden dems slik de kaster bort min. Men er imponert over hva de klarer å si da. Noen er flinkere enn andre. Fb dating er jo 98% scammere … hvorfor tillater fb det?? 

Anonymous poster hash: 9dc14...e17

Lenke til kommentar
Gjest 9dc14...e17 skrev (På 20.10.2021 den 10.28):

 Love scammere vet akkurat hvilke knapper å trykke på for at man skal føle seg spesiell og fin osv. minuset er at de ikke er ekte. Hva om en ekte mann oppførte seg slik hadde det vasset i damer😉. En liten tanke. 

Anonymous poster hash: 9dc14...e17

De er sannsynligvis opptatte med sin spesielle i stedet for å vasse i damer dagen lang.

Skjønner hva du mener med "ekte" mann, men prøv å bruk andre uttrykk. Manndom er noe man finner innenfor smekken og den er nok like ekte på de som scammer. Forøvrig tror jeg det er en del ekte menn blant de scammerne som utgir seg for å være kvinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 9dc14...e17 skrev (På 20.10.2021 den 19.44):

Det er jeg enig men måte de prater til oss damer😍. Hadde falt pladask hvis en vanlig nordmann gjorde det der😂

Anonymous poster hash: 9dc14...e17

Ekte nordmenn kan også si de er din alder +3 år, din høyde + 10 cm, ser ut som en popstjerne, har millioner på bok, gigantisk villa, flotte biler, men bare har et lite problem med siste regning, penger til flybilletten etc. Man kan selvsagt kritisere de for løgn, men halve problemet er at så mange damer er lettlurte gold-diggers. Og når det kommer til løgner så er jo ofte ikke kvinnfolk noe bedre.

Endret av Simen1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...