trikola Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Hei. Første trykk på "+" fører til at den lille quote-'knappen åpnes med "1" og "+" knappen under innlegget blir til hake. Neste trykk under et annet innlegg fører også til hake, men "1" blir ikke til "2". Til slutt fører klikk på quote-knappen IKKE til at sitatene dukker opp i nytt-innlegg-feltet. Har prøvd i både EDGE og CHROME og det virker der. Min FF-versjon er "Version 93.0, first offered to Release channel users on October 5, 2021" Kjører på Windows 10 Pro, versjon 2004, bygg 19041.1288 Det hjalp ikke med restart av PC-en. Lenke til kommentar
trikola Skrevet 20. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2021 4 hours ago, trikola said: Hei. Første trykk på "+" fører til at den lille quote-'knappen åpnes med "1" og "+" knappen under innlegget blir til hake. Neste trykk under et annet innlegg fører også til hake, men "1" blir ikke til "2". Til slutt fører klikk på quote-knappen IKKE til at sitatene dukker opp i nytt-innlegg-feltet. Har prøvd i både EDGE og CHROME og det virker der. Min FF-versjon er "Version 93.0, first offered to Release channel users on October 5, 2021" Kjører på Windows 10 Pro, versjon 2004, bygg 19041.1288 Det hjalp ikke med restart av PC-en. Nå funker det igjen, takk. Lenke til kommentar
trikola Skrevet 2. november 2021 Forfatter Del Skrevet 2. november 2021 Og nå er det feil igjen - samme oppførsel (uten at jeg har sjekket så detaljert som sist). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå