GrinderX9 Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Så... dere skulle pusse opp gamer, gi forumet mer plass osv. Men for å være ærlig finner jeg ikke forumet overhode. Eneste måten jeg finner det på er å gå inn i en artikkel og bla meg nederst på siden. Men regner med at Forumet skal være mer synlig enn så der? Jeg er sikkert blind, men uansett må det vel bety at det ikke er så synlig som det burde være? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2021 Så finner fremdeles ikke forumet jeg. Må enten gå direkte gjennom diskusjon.no eller inn på en artikkel og bla til nederst på siden. Så.... hvor er den lette måten å komme seg inn på forumet? 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) Jeg fant veien til dette underforumet (ved å først klikke meg inn på en artikkel, bla ned til bunn og deretter klikke "Gå til forumtråden") for å poste nøyaktig samme tråd som deg. Få tilbake forumknappen på forsiden. Gamer! Ved siden av bjellen eller noe. Se nedenfor. Endret 18. november 2021 av Donkey Kong 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 28. november 2021 Forfatter Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Dårlig tegn at denne tråden ikke har blitt besvart av noen med ansvar 😕 Endret 28. november 2021 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå