Gå til innhold

Hvilken ram type hos ITbutikken

vihovde

Anbefalte innlegg

Hvilken ram type hos ITbutikken ville dere gått for (Pc3700) ? Skal bestille Prescott 3,2 og Asus P4C800 Deluxe hovedkort. Hadde håpet å finne Gail ram der :devil: Hva mener dere ? Skal klokke MAX :thumbs:

PS ! Noen som vil kjøpe pc`en min som dere ser i profilen ? Den ble satt sammen lille juleaften. Kom med ett bud. Windows XP Pro og Office XP (Begge norsk) ferdig installert.

Endret av vihovde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje litt off-topic, men tror jeg ville valgt en annen web-shop enn ITbutikken. har et negativt bilde av de, siden jeg ikke nådde frem på deres kundetelefon. Samtidig florerer det av poster hvor folk er misfornøyde med de, spesielt retursaker.

Nå må vi vel slutte å rakke ned på ITbutikken... :ermm:

Lenke til kommentar
Kanskje litt off-topic, men tror jeg ville valgt en annen web-shop enn ITbutikken. har et negativt bilde av de, siden jeg ikke nådde frem på deres kundetelefon. Samtidig florerer det av poster hvor folk er misfornøyde med de, spesielt retursaker.

Nå må vi vel slutte å rakke ned på ITbutikken... :ermm:

Unnskyld meg, men de har bæsja så ofte på leggen at du må nesten bare godta det at folk kommer med negativ kritikk. Ikke at jeg veit det, men siden du forsvarer de, har du noengang handla der, eller bare jobber du der?

Lenke til kommentar
Med det samme "traskas"; specs'n hører hjemme i  p r o f i l e n, OK!

Lol, er du pirkete eller er du pirkete...? har enda ikke fått hverken advarsel eller annet. OG sig. min er ikke så stor..

Edit: merkelig at du hoster til meg og ikke til trådstarter da. Har specs. i sig. han og. eller følte du det at jeg traff ei lita nerve med inlegget over her??

Endret av traskas
Lenke til kommentar

Vi prøver å eliminere bruken av spesifikasjoner i signaturen hele tiden. Det er fantastisk mange som overser dette i retningslinjene våre. Så nå sier jeg det her: Spesifikasjoner skal ikke plasseres i signaturen. Dere som har gjort det får advarsler etter hvert.

Fjern det nå.

Lenke til kommentar

Ok, jeg gidder ikke diskutere.. trådstarter lurte ikke på om hvordan servicen var på ITbutikken men hvilken RAM han skulle ha! Går an å diskutere det andre steder så vidt jeg vet. Men siden du ikke har handla der så kanskje du skulle ha holdt kjeft... :yes:

Endret av Runebassen
Lenke til kommentar
Ok, jeg gidder ikke diskutere.. trådstarter lurte ikke på om hvordan servicen var på ITbutikken men hvilken RAM han skulle ha! Går an å diskutere det andre steder så vidt jeg vet. Men siden du ikke har handla der så kanskje du skulle ha holdt kjeft... :yes:

Lol, bra å komme med en påstand om at jeg ikke har handla der. Bestilte skjermkort derfra, og trøbla som bare det etter at jeg ble tilsendt feil kort og mye annet jall...

Til trådstarter: Gå for Kingston hvis du skal klokke mye...

Og se... der endres sig...

Lenke til kommentar

Jammen for pokker da :scared: Har dere glemt spørsmålet mitt ? HVILKEN RAM BØR JEG VELGE ??? :scared:

PS ! Noen som vil kjøpe pc`en min som dere ser i profilen ? Den ble satt sammen lille juleaften. Kom med ett bud. Windows XP Pro og Office XP (Begge norsk) ferdig installert.

Endret av vihovde
Lenke til kommentar
apacer, geil, kingston, twinmos, men velg et annet sted enn itbutikken!!!

psdata.no eller komplett.no er gode.

Men dem har ikke Prescott inne på listene sine :no: Vet at det tar en stund før ITbutikkene klarer å levere :angry:

PS ! Noen som vil kjøpe pc`en min som dere ser i signaturen ? Den ble satt sammen lille juleaften. Kom med ett bud. Windows XP Pro og Office XP (Begge norsk) ferdig installert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...