Rianna Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen andre som har fått melding om fortsatt gratis mms? Og at de vil gi beskjed når det blir slutt? Jeg og samboeren min har samme abb. men det er bare jeg som fikk denne meldingen.... Lenke til kommentar
Swix Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg fikk den samme meldingen. Sånn jeg forstod det, gjaldt det tilbudet TV2 og Netcom kjører sammen hvor de tilbyr nyheter, været og sporten. Dette var en tjeneste der Netcom egentlig skulle ta betalt fra om med 1.jan. Men nå har utsatt betalingen til Februar. Lenke til kommentar
vånted Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tviler hvertfall på at Netcom hadde giddi å brukt MASSE penger på tv reklame for at MMS nå koster 2,50kr hos dem, men alikevell skulle gitt deg denne tjenesten gratis liksom ;P Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg fikk den samme meldingen. Sånn jeg forstod det, gjaldt det tilbudet TV2 og Netcom kjører sammen hvor de tilbyr nyheter, været og sporten. Dette var en tjeneste der Netcom egentlig skulle ta betalt fra om med 1.jan. Men nå har utsatt betalingen til Februar. Oki...sletta den...så huska den ikke helt..uansett rart at ikke samboeren min fikk den meldinga...takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå