Togo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ble litt forskrekket da jeg oppdaget at det ikke var noen tråder om dette nye TV-programmet her. Var det noen som så det i går? Kjøkken på skeiva - hvordan komme på noe så genialt? Og mann som kan bare snakke når han løfter noe tungt var jo minst like genialt Go go Team Antonsen! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hehe, syntes det var ganske bra, men ikke i klasse med åpen post o.l Likte spesiellt godt når Harald Eia plutselig ble helt "psycho", og så gikk tilbake til å være normal med en gang igjen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har bare en kommentar: Utroolig bra! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Liker slike programmer. Kommer til å følge med på det hver uke framover Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ..syntes de skuffet veldig jeg .. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vel, det første programmet var jo veldig bra. Det andre var ikke fullt så bra... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 det kjøkkenet var GENIALT, har ikke ledd så mye på lenge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Funderte litt på det med kjøkkenet når jeg så det..hang de sidelengs med kroppen hengende ut av veggen? Publikum lo jo hele tida, så det må jo ha vært i realtime når alle tingene ramla "nedover". Hvordan greide de å holde stillinga vannrett mens de prata og jobba? Ekstreme magemuskler? Eller et filmtriks jeg ikke klarer å komme på? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 man så jo at de "lå" på noe greier, så det godt på Schau, og varene var festet i bordet Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Sidelengs kjøkken var bra, ellers var det ganske lite som var morsomt. Gårsdagens episode var ikke mye å skryte over. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Funderte litt på det med kjøkkenet når jeg så det..hang de sidelengs med kroppen hengende ut av veggen? Publikum lo jo hele tida, så det må jo ha vært i realtime når alle tingene ramla "nedover". Hvordan greide de å holde stillinga vannrett mens de prata og jobba? Ekstreme magemuskler? Eller et filmtriks jeg ikke klarer å komme på? de hadde laget til et slikt "stillas"som de lå på bra program ja! språkforskeren: har ikke ledd så mye siden "ut i vår hage" Atle Antosen, Harald Eia, Bård Tufte Johannsen og Krisopher Schau er rett og slett geniale Lenke til kommentar
MeReo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 det kjøkkenet var GENIALT, har ikke ledd så mye på lenge Er SÅ enig ...Hadde vondt i latter musklene i flere timer ettepå . Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg begynner å bli ganske lei herr Eia, synes han gjør det sammme om og om og om og om igjen, samme stemmer, dialekter og det at han veksler mellom å være normal og klikke mongo har han jo holdt på med i 10 år nå! Ellers var det greit nok, kjøkkenet var bra Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Syns alt var ganske bra jeg! Ingenting var veldig hysterisk morsomt sånn at jeg lo i flere timer, men morsomt og underholdene nok det var det. Håper på SKIKKELIGE latterkuler da.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Endelig noe å som er vært lisenspengene jeg "betaler". Er jo litt opp og ned, noe er jo hysterisk morsomt og noe ikke. Kjøkken på skeiva og Schau som den nederlanske komikeren er helt klart minne favoritter til nå. For ikke å glemme Schau som sang jeg vil ha en liten hund hoppende var jo j*vla gøy. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har alltid lurt på hvordan det er å bryte med 3 kasser pils. Konge. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 virker som om programmet har ganske lite budskjett, men det er utrolig bra humor. Er det noen som har sett åpen post og mannen fra noregs språklag eller noe sånn? Han som klager på at ingen av selvmords bombene ikke er på nynorsk... Utrolig bra humor må jeg bare si, også Thomas Andre da!!! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg begynner å bli ganske lei herr Eia, synes han gjør det sammme om og om og om og om igjen, samme stemmer, dialekter og det at han veksler mellom å være normal og klikke mongo har han jo holdt på med i 10 år nå! Ellers var det greit nok, kjøkkenet var bra Så enig, så enig. Mye av det er så enormt oppbrukt. I gårsdagens episode (forsåvidt den første jeg har sett) var det mye tåplig. Miljøforskeren som kalte Schau en hund, osv, var bare tåplig. Liker Nissene på Låven så eeeeeeenoooooormt mye bedre. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Genialt! mer er det ikke å si! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Dagens episode var den beste hittil. NRK-korrespondent-testen var jævlig artig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå