erikstein Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Jeg kjøpte meg en Enermax 431w for et par uker siden, men idag hentet jeg mitt nye kabintt av typen Aopen H600B, dette kabinettet inneholder som kjent en meget bra strømforsyning av typen Fortron/Source. Hvilken burde jeg beholde? Hvilken burde jeg selge? Det er jo nesten 100w ekstra power i Enermax'en. Det er jo ikke akkurat en "drittpsu" for å si det sånn Hva kan jeg få for min Fortron Source psu? 3-400,-? Står jo aopen på den, men typebetegnelsen er jo den samme som jeg linker til... Endret 8. januar 2004 av iceraven Lenke til kommentar
Templar Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Begge er veldig bra, vær obs da.. Enermax og Fortron produserer BRA PSUer men dem også produserer medium bra PSUer som kommer uten PFC og sån små finesser som finnest i dyerer PSUen hos dem. Behold den som er bedre i disse "små" tinger. Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 F/S yter mye mer enn det som står på den. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det er jo to gode PSUer du har å velge mellom her, men jeg ville nok ha valgt enermax. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Behold begge. Du vet aldri når du får bruk for en god PSU... Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Kjøper Aopen'en for 400,- jeg send pm Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 hadde utan tvil beholdt enermaxen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå