Theo343 Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 (endret) Til syvende og sist. Ikke la deg affisere av hva andre mener, gjør som du vil om det er negler, tattoveringer eller piercinger. Og når man spør om andres mening må man være forberedt på å få noen svar man ikke liker. Endret 17. desember 2021 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. mars 2022 Del Skrevet 12. mars 2022 Eller begynn å spille gitar... Lenke til kommentar
Jolly Good Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 Synes neglene dine er flotte. De ser rene og fine ut.La de gjerne vokse lengre uten at andre skal blande seg borti det. Det er din sak. Fint om du legger ut oppdaterte bilder på negleveksten enten her på forumet eller via en annen link. Artig å følge med. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 Hvordan klarer du å bruke tastaturet egentlig? Tenker dette gir en stor utfordring for å kunne tørke seg bak. Du kan ikke bruke hansker. Hvordan funker det å pille seg i nesen det blir vel fort neseblod av slikt? Synes dette virker veldig feminint, du har vel aldri tatt i en hammer tenker jeg. Du skal ha for at du klarer å la være å bite negler, den er nemlig lei. Er det ikke på tide å forsikre de neglene der? Vil tro hygiene er ekstra viktig med lange negler. Hvorfor har vi mennesker negler egentlig? Jeg husker en gang jeg lot lillefingerneglen gro en stund men mine negler er ganske tynne så den bristet vel etter ca. 1 cm. Enig i at falske negler ikke er noe spesielt kult. https://www.vagabondjourney.com/why-chinese-men-grow-long-fingernails/ 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 (endret) Gjest Baardsen skrev (3 timer siden): Hvordan klarer du å bruke tastaturet egentlig? Tenker dette gir en stor utfordring for å kunne tørke seg bak. Du kan ikke bruke hansker. Hvordan funker det å pille seg i nesen det blir vel fort neseblod av slikt? Synes dette virker veldig feminint, du har vel aldri tatt i en hammer tenker jeg. Du skal ha for at du klarer å la være å bite negler, den er nemlig lei. Er det ikke på tide å forsikre de neglene der? Vil tro hygiene er ekstra viktig med lange negler. Hvorfor har vi mennesker negler egentlig? Jeg husker en gang jeg lot lillefingerneglen gro en stund men mine negler er ganske tynne så den bristet vel etter ca. 1 cm. Enig i at falske negler ikke er noe spesielt kult. https://www.vagabondjourney.com/why-chinese-men-grow-long-fingernails/ Han får Gjest Baardsen til å skrive for seg som sekretær, men Baardsen tar vel tastaturet og gir til den gamle enken.. ellns. Det var en spøk da, er vel flere yrker eller livsstiler der man kan ha negler... Særlig i Norge. Endret 4. april 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg syns de var utrolig pene😍 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Vil bare nevne at det er skikkelig vondt om du er uheldig og knekker en negl. Dette kan forebygges ved å klippe dem før du har et uhell. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 (endret) Hvis du skal teste ut, hvor lange de, kan bli, saa kan det vaere fare for at, du maa holde paa en stund. Du kan jo proeve aa slaa han her, https://kotamsetty.blogspot.com/2013/07/longest-finger-nails-male.html Endret 30. juli 2023 av Karltorbj Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Skulle ønske jeg hadde så flotte negler 😍 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 (endret) 0 av 10 fra meg. Endret 30. juli 2023 av oOF Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 30. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2023 Barbeint skrev (3 timer siden): Jeg syns de var utrolig pene😍 Tusen takk ❤️ Jeg elsker å la dem vokse. 1 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 anonymus01 skrev (14 minutter siden): Tusen takk ❤️ Jeg elsker å la dem vokse. Det forstår jeg godt, nydelig bue og c kurve på neglene dine.Hadde vært gøy å se dem med lakk😁😍 Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 30. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2023 Barbeint skrev (14 minutter siden): Det forstår jeg godt, nydelig bue og c kurve på neglene dine.Hadde vært gøy å se dem med lakk😁😍 Tusen takk! Her er et bilde fra en gang jeg lakket dem 😊 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg personlig synes lange negler er pyton, uavhengig av kjønn. Men you be you! 👍 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 anonymus01 skrev (29 minutter siden): Tusen takk! Her er et bilde fra en gang jeg lakket dem 😊 wow, pent 😍du kan fint gå med lakket negler🙂 Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 4. august 2023 Del Skrevet 4. august 2023 (endret) Barbeint skrev (På 30.7.2023 den 17.04): wow, pent 😍du kan fint gå med lakket negler🙂 Har du flere bilder av neglene dine, hva med tånegler, lar du dem vokse, event lakk ? Endret 4. august 2023 av Barbeint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 4. august 2023 Del Skrevet 4. august 2023 Fort gjort å få buede tånegler om du sparer dem, evt må du gå opp en skostørrelse eller to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå