anonymus01 Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 (endret) Hei! Jeg har de siste månedene latt neglene mine vokse i et forsøk på å se hvor lange neglene mine kan bli. Bildet viser neglene mine akkurat nå. De er blitt lengre enn jeg trodde de skulle bli, og nå har jeg ikke hjerte til å klippe dem. Planen er nok å spare videre, men lurer veldig på hva folk synes om neglene mine? christian / Oslo Endret 18. oktober 2021 av anonymus01 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Det ser uvanlig ut. Men det var jo noen pene negler. Jeg heller nok mer i gaten til Kjetting-Jan og fra mitt perspektiv ser dette upraktisk ut. Men det finnes nok arbeid som passer for sånne never også. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 (endret) Lange negler er ikke fint på noen. I det minste ha på lakk på de, så de blir litt finere. Endret 21. oktober 2021 av Dubious 3 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Negler kan jo bli forferdelig upraktisk lange og dine er i startgropen til å bli så lange du bare vil, hvis det er greit for deg å leve med dem slik. De ser sterke og jevne ut. Personlig tilhører jeg arten som må ha helt nyklippet kort negl, alltid, ellers blir jeg sprø. Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2021 Sviskepott skrev (På 29.10.2021 den 14.11): Negler kan jo bli forferdelig upraktisk lange og dine er i startgropen til å bli så lange du bare vil, hvis det er greit for deg å leve med dem slik. De ser sterke og jevne ut. Personlig tilhører jeg arten som må ha helt nyklippet kort negl, alltid, ellers blir jeg sprø. Ja, de kan nok bli veldig lange. Jeg tror nok jeg kommer til å la dem vokse fritt helt til de eventuelt knekker. Og hvis de ikke knekker, får de bare bli sinnssykt lange… Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Det ser ikke ut - så jeg mener det ikke er verdt det. Upraktisk må det jo også være? 1 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 (endret) For all del. Men siden du spør, jeg synes personlig det ikke er pent, og kanskje litt ekkelt med veldig lange negler. I tillegg tenker jeg det er veldig upraktisk, og etterhvert hvis de blir enda lengre kan det bli litt uhygienisk. Hvis hensikten bare er å se hvor lange neglene dine kan bli, så ville jeg klippet alle utenom én (!). Endret 30. oktober 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2021 Sampson skrev (32 minutter siden): Det ser ikke ut - så jeg mener det ikke er verdt det. Upraktisk må det jo også være? Så langt er det ikke upraktisk. Man venner seg til å bruke hendene på en annen måte. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 anonymus01 skrev (10 minutter siden): Man venner seg til å bruke hendene på en annen måte. Røper vel at du aldri gjør noe hagearbeid. .og hvis en negl brekker er det ikke sikkert at den brekker utenfor fingertuppen, for å si det sånn. Men kan sikkert skaffe deg dine "5 minutes of fame" i en lokalavis, hvis neglene blir så lange at de svinger seg rundt. Har sett slike i Guinness' bok om verdensrekorder. Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 18. november 2021 Forfatter Del Skrevet 18. november 2021 Budeia skrev (På 30.10.2021 den 16.23): Røper vel at du aldri gjør noe hagearbeid. .og hvis en negl brekker er det ikke sikkert at den brekker utenfor fingertuppen, for å si det sånn. Men kan sikkert skaffe deg dine "5 minutes of fame" i en lokalavis, hvis neglene blir så lange at de svinger seg rundt. Har sett slike i Guinness' bok om verdensrekorder. Jeg gjør ikke så mye praktisk arbeid, nei. Er veldig forsiktig. Målet er at de skal bli så lange at de begynner å krølle seg - skulle bare ønske at de vokste mye raskere…det tar tid. 1 Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 anonymus01 skrev (10 minutter siden): Jeg gjør ikke så mye praktisk arbeid, nei. Er veldig forsiktig. Målet er at de skal bli så lange at de begynner å krølle seg - skulle bare ønske at de vokste mye raskere…det tar tid. Uhygienisk kanskje handhygiene--handvask-plakat-bokmal-pdf.pdf (fhi.no) 1 Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 19. november 2021 Forfatter Del Skrevet 19. november 2021 Nei, jeg er ekstremt nøye med å holde dem rene. 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Har du japansk spyletoalett...? 2 Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 20. november 2021 Forfatter Del Skrevet 20. november 2021 HYYYL skrev (13 timer siden): Ekkelt. Leit å høre… 1 Lenke til kommentar
Betula Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Da jeg var barn husker jeg at storesøsteren min terpet veldig på det at gutter ikke skulle ha lange negler, så langt som at hun kunne få sinneutbrudd hvis jeg hadde det. Når det er sagt så synes jeg du skal få gjøre som du vil, og neglene dine ser faktisk bedre ut enn mange de løsneglene som er ute å går i vårt samfunn. 1 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Ser jævlig ut. 3 1 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Det er kun 1 ting som er mindre pent enn lange negler og det er falske negler. Det finnes virkelig ikke noe mer ekkelt enn det. Jeg forstår ikke hvorfor det er så populært. 3 Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 21. november 2021 Forfatter Del Skrevet 21. november 2021 Betula skrev (På 20.11.2021 den 13.17): Da jeg var barn husker jeg at storesøsteren min terpet veldig på det at gutter ikke skulle ha lange negler, så langt som at hun kunne få sinneutbrudd hvis jeg hadde det. Når det er sagt så synes jeg du skal få gjøre som du vil, og neglene dine ser faktisk bedre ut enn mange de løsneglene som er ute å går i vårt samfunn. Ja, jeg er enig i at naturlige negler er det peneste. 1 Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 26. november 2021 Forfatter Del Skrevet 26. november 2021 Olsenhower skrev (På 20.11.2021 den 15.22): Ser jævlig ut. Ja vel😒 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå