DrAlban3000 Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Kakeshoma skrev (4 timer siden): Alltid problemer med PostNord ja.. Skjønner ikke at bedriftene støtter dem. Bør være forbanna billig. Noen bedrifter bruker PN fordi de kan sende flytende stoffer. Sender med PN fra bedriften jeg jobber i, vil dere ha syke historier har jeg ca 1000. 1 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 DrAlban3000 skrev (1 minutt siden): vil dere ha syke historier har jeg ca 1000. yes, please Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 19. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2021 19.okt. 2021 12:42 Pakken(e) er på vei til deg 19.okt. 2021 10:12 Pakken(e) er på vår terminal 19.okt. 2021 07:15 Automatisk avtale om utkjøring opprettet ved advisering 18.okt. 2021 22:06 Pakken(e) er forsinket, leveringstidspunkt vil bli oppdatert 18.okt. 2021 22:02 Mottaker ikke tilstede (de var aldri her) 18.okt. 2021 20:30 Pakken(e) er på vår terminal 18.okt. 2021 11:47 Pakken(e) er på vei til deg 18.okt. 2021 09:30 Automatisk avtale om utkjøring opprettet ved advisering 18.okt. 2021 09:25 Pakken(e) er kommet til BERGER og gjøres klar for levering 15.okt. 2021 16:44 Vi har sendt pakken(e) fra LARVIK til BERGER 15.okt. 2021 13:43 Pakken(e) har ankommet LARVIK og gjøres klar for sending til BERGER 15.okt. 2021 12:28 Vi har hentet pakken(e) hos KOMPLETT SERVICES AS 15.okt. 2021 11:02 Vi har mottatt informasjon om pakken(e) Lenke til kommentar
Zava Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 N-4K0 skrev (6 timer siden): Jeg lurer på om det kan ha noe med hvor i landet man bor, for jeg har aldri hatt problemer med sendinger via PostNord til Brønnøysund hvor jeg bor. Høres merkelig ut at de skal ha så store problemer med å få sendinger til rett adresse/utleveringssted og få dem ut til kunden så mange steder, mens andre - om vi så er i greit mindretall - aldri har hatt problemer Generelt sett er det vel akkurat denne oppstrammeren de trenger - eller denne siste oppstrammeren - for å kanskje klare å bli såpass gode som de burde vært hvis de har så mange og store problemer. Når jeg bodde "på bygda" og "landet", så var det ofte trøbbel med PostNord. 80% av gangene kanskje. Etter jeg flyttet til en by for 4 år siden, har jeg ikke hatt problemer i det hele tatt. Unntaket har vært et par ganger det har vært umulig å kommunisere med dem og jeg har endt opp med å få hjemlevering UTEN å ha valgt det. Da prøvd å komme i kontakt med sjåfør for å forklare at jeg ikke er hjemme og at pakken må på utleveringssted. Ikke hatt mulighet til å ordne det i appen. Det har vært veldig knotete, men lenge siden sist det skjedde. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 5 hours ago, GJESTESVAR said: Lyder fullstendig som gamle Linjegods ("send med Linjegods, motta som arvegods"). Var imidlertid rimelig sikker på at det var Schenker og verken PostLort eller PostLorts forløpere Posten Sverige/Post Danmark som overtok restene av Linjegods. Hey det heter postmord. Postmord.no redirecter deg til riktig sted hvert fall 🙈 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Her er min pakke bestilt i går fra Komplett - har samme erfaring med et titalls pakker levert med postnord siste år 1 Lenke til kommentar
cacb Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Er det noen som kan fortelle hvor BERGER er? Umulig å finne ut på Postnord sine sider, og google map viser et falleferdig hus i en sving. Historien her er at jeg bestilte en monitor fra Komplett 6. August 2021. Leveransen ble utsatt og utsatt, det siste jeg hørte var "usikker leveranse i Februar". Men så plutselig var den på vei 17. Desember og PostNord "forventet" å levere 21. Desember, noe de ikke gjorde. Idag har jeg fått et par SMSer, men ingen leveranse så langt. Hvor er dette stedet som heter BERGER ? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Skedsmokorset https://www.gulesider.no/postnord+as+avd+berger+skedsmokorset/162831908/bedrift Lenke til kommentar
Arve Synden Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 10 minutes ago, cacb said: Hvor er dette stedet som heter BERGER ? Sannsynligvis rett utenfor Skedsmokorset: https://www.google.com/maps/search/postnord+berger/@60.0131163,11.0570135,17.21z Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Emilsen skrev (På 19.10.2021 den 11.24): Jeg har heller aldri hatt noen særlig problemer med Postnord, går som regel mye kjappere enn Posten... Jeg vet ikke om det er noe terminaler/sjåfører som utpeker seg negativt? Utkjøringene jeg har fått fra Rudshøgda har alltid gått smertefritt Samme erfaring her med Rudshøgda her også. Lenke til kommentar
cacb Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 6 minutes ago, :utakt said: Skedsmokorset https://www.gulesider.no/postnord+as+avd+berger+skedsmokorset/162831908/bedrift Ok, takk for svar! Det er jo interessant siden jeg bor i Heggedal.... da spørs det om det kommer noe idag. Vi får se. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 cacb skrev (1 minutt siden): Ok, takk for svar! Det er jo interessant siden jeg bor i Heggedal.... da spørs det om det kommer noe idag. Vi får se. Har du bestilt hjemlevering eller hente selv? Hvis det er hjemlevering kan det jo godt hende det kommer i dag. Ikke så langt fra Skedsmokorset til Heggedal, og de leverer jo helt til klokka 23 på kvelden eller noe. Om det skal til en post i butikk eller noe sånt kan det vel fort hende at det blir i morgen. Leveringer dit tror jeg pleier å være på morgen/formiddag. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Hentet hos avsender mandag 22.11. Så forsvant den og dukket ikke opp på noe terminal før fredagen. Når den endelig er sendt over fjellet blir den plutselig sendt i retur, ut leveringen er til avsender... Kundestøtte hadde ingen forklaring. Kan trygt fraråde Postnord, bør ikke benyttes Lenke til kommentar
cacb Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 1 minute ago, :utakt said: Har du bestilt hjemlevering eller hente selv? Hvis det er hjemlevering kan det jo godt hende det kommer i dag. Ikke så langt fra Skedsmokorset til Heggedal, og de leverer jo helt til klokka 23 på kvelden eller noe. Om det skal til en post i butikk eller noe sånt kan det vel fort hende at det blir i morgen. Leveringer dit tror jeg pleier å være på morgen/formiddag. Har bestilt hjemlevering. I disse dager er det eneste mulighet mener jeg. Får håpe det stemmer som du sier. Skal poste om de kommer. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg håper de går konk eller blir sparka ut av landet snart. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 cacb skrev (1 time siden): Har bestilt hjemlevering. I disse dager er det eneste mulighet mener jeg. Får håpe det stemmer som du sier. Skal poste om de kommer. "Forsøkt levert, videresendes til terminal" Dagen derpå får du beskjed om at pakken er levert til utleveringssted. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) 5 minutes ago, Dubious said: "Forsøkt levert, videresendes til terminal" Dagen derpå får du beskjed om at pakken er levert til utleveringssted. En klassiker! Edit: Hvis du treffer sjåførene så vennligst vær hyggelig med de. Det er ikke deres feil. Problemene ligger mye høyere oppe. Endret 22. desember 2021 av sedsberg Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Dette var jo en annen grunn til å velge andre leverandører. https://frifagbevegelse.no/magasinet-for-fagorganiserte/-postnord-er-et-bandittselskap-som-vinner-oppdrag-pa-sosial-dumping-sier-jorn-eggum-6.158.840862.1ed886b345 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Vi fikk endelig Porterbuddy som et valg ute hos oss nå og det var en drøm i forhold. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Valgte hjemmelevering i dag via appen til Post Nord. Allikevel ble den forsøkt levert i går. Dette var på en pakke jeg bestilte 16 desember. Bare flaks at den rakk frem før jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå