Tullballj Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Når jeg prater med min mor med en av mobilene mine (har tvilling) så opplever hun at det er ekko. Jeg hører ikke noe, men hun hører seg selv som ekko. Sier det bare skjer med meg. Det hjelper ikke om jeg er koblet opp på handsfree i en av bilene våre eller om jeg bruker airbuds. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Har dere samme operatør/nett? Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Hvis hun hører ekko så er det vanligvis et tegn på en feil/svakhet ved _din_ telefon (det _kan_ vel også være problemer i nettet). Telefonen din spiller ut hennes tale på høyttaleren, og fanger opp din tale på mikrofonen - sammen med ekkoet av hennes tale. Så må telefonen din fjerne ekkoet av din mor uten å forvregne talen din. Jeg har vært borti at mobil-deksler dekker til sekundære mikrofoner på en slik måte at telefonen blir forvirret og feiler å fjerne ekko. Det høres ikke ut som ditt problem når du også opplever det med bilens hands free. -k Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 18. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2021 Vi har ikke samme operatør. Jeg har telia og hun har Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå