Slabbedasken Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har Logitech Z-560 høyttaler settet som består av 1 stk subwoofer og 4 satelitt høyttalere på totalt 450W. Har vært kjempe fornøyd med dette settet siden ejg kjøpte det for en 6-7 mnd siden, men nå opplever jeg at det hele tiden skurrer...og det skurrer HØYT. Jeg har sjekket alle ledninger til alle høyttalere og volumkontroll, men alt er som det skal. Koblet også høyttalerene ifra pcen slik at det bare var strøm på, men allikavel skurrer det....det kan være i forbindelse med volumkontorllen, men er ikke sikker på årsak til dette Er det flere som har hatt problemer eller erfarigner mht dette? Ingen lyder kommer bra gjennom høyttaleren bare høyt skurr som knatrer og lager skikkelig ulyd Sender også nå en kopi av feilen til mpx.no hvor jeg kjøpte dette settet, men alle innlegg eller erfaringer mht dette taes imot med åpne hender -slabbedasken- Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Glem dette inlegget. Endret 8. januar 2004 av KompleX Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Ingen som vet noe om dette? Mener å ha hørt om at det var noen problemer med Z-640 modelle også (5.1 utgaven) Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Er det ein volumkontroll på headsettet? Kanskje har du satt denne på maks? Då bør du skru ned på headsettet, og heller skru opp på maskina. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Det har ikke noe med Headsset å gjøre......når jeg beveger på volumknappen på volum boksen som hører med settet av høyttalere så skurrer det enda mere......selv når den ikke får signaler fra pcen og bare er tilkoblet strøm. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Skurringen forsvant en liten stund i dag....trodde det hadde orndet seg, men ikke lenge etter på var det på`n igjen med utholdelig skurr :-( Har noen andre hatt vanskeligheter med volumkontrollen i dette høytt. settet? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Volumkontrollen din er ødelagt. Kontakt butikken du handlet i, dette er etter alt å dømme en garantisak. Kontrollerboksen er det fysisk svake punktet på dette høyttalersettet. Jeg har hatt nøyaktig samme problem selv, og flere andre på dette forumet også. Søk evt. opp gamle tråder om dette temaet hvis du gidder. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Ja har sendt den til mpx nå og det er en garantisak. Bare synd jeg måtte sendehele den 20 kg tunge klossen når det mest sannsynlig er volumkontrollen som er den ødelagte delen, men men.....får håpe den andre varer lengre, for dette virket som et allment stort problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå