XtaZ Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 You Voted. Now We’re Making Your Xbox Series X “Mini Fridge” a Reality - Xbox Wire Bare ca tusen kroner for Xbox Fridge her i Europa, så spørst om det blir kjøp da altså med en så hyggelig pris. Kunne tenkt meg ett lite kjøleskap nære PC bordet Lenke til kommentar
Torkilorkidorki Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 Men blir vel vanskelig å få tak i her til lands. Var ikke nevnt noe om Norge der... 😭 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 Torkilorkidorki skrev (1 time siden): Men blir vel vanskelig å få tak i her til lands. Var ikke nevnt noe om Norge der... 😭 Det står at kjøleskapet skal komme til flere land i 2022, så det er bare å krysse fingrene. Til den prisen kunne jeg faktisk tenkt meg å kjøpe det. Lenke til kommentar
Torkilorkidorki Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 1 hour ago, Mr. Pants said: Det står at kjøleskapet skal komme til flere land i 2022, så det er bare å krysse fingrene. Til den prisen kunne jeg faktisk tenkt meg å kjøpe det. Blir lett kjøp her på meg. Var for sein når Black ops kjøleskapet kom i sin tid, så nå trenger jeg xbox sitt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Tek.no har laget en artikkel om kjøleskapet. Jeg er litt fristet jeg også. Lite mok til å ha i tv-benken? 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Skulle hatt en slik. Men jeg har jo bare 3-5 meter å gå / kjøre kontorstolen bort til kjøleskapet. Må reise seg litt opp innimellom.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Sarcoex - Gnålern skrev (3 minutter siden): Må reise seg litt opp innimellom. Gale menneske 😅 Jeg har en Ingolf krakk fra Ikea på databordet, nettop for å gjøre det ubehagelig å sitte for lenge av gangen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Satse på det blir noe Xbox drikke-merch da. 😅 Monster med Xbox-logo, elns. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Monster har jo samarbeidet med Xbox/Microsoft før, så hvorfor ikke. ^^ Jeg drakk en hel haug Halo Monster Energy-drikker i fjor(?). Men løste aldri inn kodene under "tappen" på boksene, da jeg ikke har spilt mye Halo og var ikke så interessert i Infinite. (Men er mer interessert nå altså), og angrer at jeg ikke løste inn kodene. Men var ikke ikke mye XP å "cashe inn" uansett.. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 ilpostino skrev (21 timer siden): Gale menneske 😅 Jeg har en Ingolf krakk fra Ikea på databordet, nettop for å gjøre det ubehagelig å sitte for lenge av gangen. En krakk faktisk. Jeg har "bare" en nesten skikkelig kontorstol fra JYSK. Har fortsatt lyst på det Xbox kjøleskapet uansett, er ikke så halv gæ'ern pris heller, jeg kan evt ha den ved siden av sofaen. ^^ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 MindTooth skrev (På 17.10.2021 den 13.49): Satse på det blir noe Xbox drikke-merch da. 😅 Monster med Xbox-logo, elns. Xbox har jo hatt noen artige drikkevarer tidligere. De lagde blant annet en ekte brus i forbindelse med Sunset Overdrive, men jeg tror den kun ble gitt ut til journalister og influensere. Kanskje de kan lage en Skooma Brew til når The Elder Scrolls VI kommer? 😛 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå