Gringoen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Jeg lurer på om det er mulig å få Windows 98 til å avslutte automatisk ved hjelp av oppgaveplanleggingen? Kan noen hjelpe meg? På forhånd takk for svar. Endret 8. januar 2004 av Gringoen Lenke til kommentar
Gringoen Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Formatere? Hvordan skal det hjelpe på å avslutte maskinen automatisk? Eller er det et hint om at jeg bør får meg XP? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja, du kan få den til å avslutt automatisk. Da bruker du kommandoen: C:\WINDOWS\RUNDLL.EXE c:\windows\user.exe,ExitWindows Klikk bla gjennom, og skriv inn kommandoen over. Følg så veiviseren. Prøv dette. Har desverre ikke mulighet til å prøve at jeg har skrevet rett nå, da jeg fortiden ikke har noe 98 maskin Lenke til kommentar
Gringoen Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Takk skal du ha! Alltid noen som vet løsningen på "problemer" på disse foraene. Lenke til kommentar
Gringoen Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Bare så dumt at løsningen til chrisege dessverre ikke funket........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå