blured Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 KANE2009 skrev (4 minutter siden): Føler dette er noe som går igjen ganske ofte? Tja. Statistikken viser at United var det laget som forrige sesong hadde (klart) flest mål+assist fra innbyttere. På offensive bytter har etter min mening Ole vært svært god. Men som jeg skrev et par sider tilbake: "Ole sin manglende evne til å rotere/variere på forsvaret og den sentrale midtbanen, har etter min mening vært hans største svakhet som manager hittil." Hadde han vært bedre på det ville både Bailly og Donny vært spillere som skulle vært klare for å steppe inn i en slik kamp som dette. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Utrolig at Brentford ikke har scoret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Chelseas defensive arbeid er helt sjukt sterkt! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (4 minutter siden): Chelseas defensive arbeid er helt sjukt sterkt! Er vel litt flaks involvert her og… Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Den her burde Brentford vunnet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Dagner skrev (1 minutt siden): Er vel litt flaks involvert her og… Kan ikke være flaks hver gang. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): Kan ikke være flaks hver gang. Mener du virkelig at Chelsea ikke er heldige som får med seg 3 poeng her? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Greit at Chelsea er gode men idag hadde de alle marginene i verden med seg og var griseheldige. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 2 hours ago, blured said: Men som jeg skrev et par sider tilbake: "Ole sin manglende evne til å rotere/variere på forsvaret og den sentrale midtbanen, har etter min mening vært hans største svakhet som manager hittil." Ole kommer til å få sparken fordi han gikk for Ronaldo fremfor en bra defensiv midtbanespiller som laget desperat trenger. Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Ronaldo var en overgang som dukket opp overraskende helt på tampen av overgangsvinduet, og har ingenting med hvorfor United ikke klarte å skaffe seg en god defensiv midtbanespiller. 2 Lenke til kommentar
Villans20 Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Chelsea fortsetter å ikke imponere meg spillemessig men finner alltid en vei å vinne. Liverpool og City er for meg fortsatt lagene å slå, men skal bli en spennende tittelkamp å følge. 3 lags tittelrace hadde vært superartig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Everton- west ham og Newcastle-Tottenham i dag. Mye fantasy-spillere på jakt og Saudi-arabisk deby i nord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Hvordan er stemninga? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 (endret) 20 minutes ago, Slettet-D7I5Gr2 said: Hvordan er stemninga? Mye dårligere nå som Kane satte inn 1-2. Men ganske god stemning før kamp: Endret 17. oktober 2021 av Liquidkey Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Var det en spiller eller en tilskuer som var grunnen til stopp i spillet? Fikk med meg at de kom springende med hjertestarter, men ikke noe mer Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Dagner skrev (1 minutt siden): Var det en spiller eller en tilskuer som var grunnen til stopp i spillet? Fikk med meg at de kom springende med hjertestarter, men ikke noe mer En tilskuer. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Personen skal være bevisst og stabil meldes det Hvis det var hjertestans som skjedde, så tror jeg ikke det er så vanlig at kampen avbrytes pga det. Har selv opplevd at det skjedde under en landskamp på Ullevaal for mange år siden. Personen ble behandlet oppe på tribunen av helsepersonell og jeg tror ikke spillerne merket noe. Her i dette tilfellet så det ut som de ikke hadde helsepersonell med hjertestarter tilgjengelig på tribunen eller i nærheten deres, så fansen og funksjonærene ropte på hjelp. Etterhvert kom meldinga frem til benkene via spillerne og dommere, og Newcastles lege kom løpende med hjertestarteren. Ser ut som det var det som skjedde. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Fantastisk tredjemål fra Tottenham. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Morsomt for de nye eiere når Newcastle rykker ned😝 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå