UltraGimp Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Jeg har formatert maskinen opptil flere ganger, og byttet ram. Jeg leste om et litt liknende problem lenger nede på listen der apci er blandet inn, men jeg tor at det ikke har noe med dette å gjøre. Problemet har kommet opptill flere ganger når jeg er in-game på spill som WC3 og AO, der grafikk-kort er innvolvert. Maskinen har også fryst seg ved minst en annledning omfattende film på pc'en. Jeg har skiftet ram og kjørt en mem-test for sikkerhets skyld, jeg har også oppdatert skjermkortet fra GeForce 2 til GeForce 4 MX/MX 440 ( ) Problemet kommer ofte sporadisk, men som oftest etter en ca. halvtime ute i spillet, men av og til etter bare 5min. Jeg har lastet ned en oppdatert driver til kortet og lastet ned div. oppdateringer til XP-pro. Problemet har jeg hatt en stund, så jeg er ganske desperat etter å løse det. Btw: stats: (lol) ADM athlon 1ghz 512sdr-ram GeForce4 MX/MX 440. Jeg håper noen kan spre litt lys over mysteriet. takk på forhånd. Jeg har fått en beskjed om at det kanskje kan være feil med prosessor / hovedkort? noen synspunkter? Endret 9. januar 2004 av UltraGimp Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Eg installerte nye driverar til mitt Nvidia hovedkort, og fekk etter det heng etter heng i m.a. Battlefield. Eg måtte avinstallere alt av Nvidia-driverar og installere ein eldre versjon for å få det til å fungere. Har du prøvd med fleire ulike Nvidia-driverar ? Prøv også eldre driverar.... gjerne gode gamle kjente saker, berre for å teste. Er det versjon 41.09 eller noko som er "legendarisk" ? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Du kan prøve å slå av AGP Texture Acceleration.Run-dxdiag-settings. Eller slå av AGP i bios.Bare en ide-kjenner ikke problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå