Mathias Klingenberg Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 Vi har prøvekjørt årets kanskje mest oppsiktsvekkende elbil Lenke til kommentar
Populært innlegg Kajac Skrevet 15. oktober 2021 Populært innlegg Del Skrevet 15. oktober 2021 Den ser jo helt grotesk ut, da? Omtrent bare de nyeste BMWene som ser verre ut 11 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 Kajac skrev (7 minutter siden): Den ser jo helt grotesk ut, da? Omtrent bare de nyeste BMWene som ser verre ut Blir som å kjøre Hummer eller Escalade i Norge ja, stikker ut som en sår tommel med dårlig smak. 5 Lenke til kommentar
Oleloke Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 Bilde tatt med vidvinkel , eller? 1 1 Lenke til kommentar
2N1711 Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 Kajac skrev (3 timer siden): Den ser jo helt grotesk ut, da? Omtrent bare de nyeste BMWene som ser verre ut Så den på veien i dag, og inntrykket var at den så mye mindre prangende ut enn den gjør på bilder. Den mangler en hel masse designdetaljer (også kalt bling) som andre overlesser sine biler med, så da er det egentlig bare fronten som skiller seg ut. 2 Lenke til kommentar
Joooakim Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 Sampson skrev (4 timer siden): Blir som å kjøre Hummer eller Escalade i Norge ja, stikker ut som en sår tommel med dårlig smak. He?, jeg skulle gjerne ha hatt både Hummer og Escalade! Kult design på disse bilene, syns jeg 😎 (og gir katta i at de bråker og slipper ut eksos). Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 "Ut å kjøre med Hønk'en" 3 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 Joooakim skrev (1 time siden): He?, jeg skulle gjerne ha hatt både Hummer og Escalade! Kult design på disse bilene, syns jeg 😎 (og gir katta i at de bråker og slipper ut eksos). Relevant: 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 2N1711 skrev (3 timer siden): Så den på veien i dag, og inntrykket var at den så mye mindre prangende ut enn den gjør på bilder. Jeg så den parkert på nært hold her om dagen og den ser ennå mer grotesk og prangende ut i virkeligheten enn på bildene i artikkelen. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 7 hours ago, Kajac said: Den ser jo helt grotesk ut, da? Omtrent bare de nyeste BMWene som ser verre ut Du mener, sånn som at "alle" skal gå med høyvannsbukser og barføtt i "småsko"? Og ha skjegg og masse tattiser? Nei vent! Det er jo dr**kult! 😁😉 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 Bilen har en særegen stil, det er det ingen tvil om. Det jeg lurer på er hvordan denne bilen holder seg om 4 år, hva som fungerer og hva som ikke gjør det og hvor mange turer innom verksted den har vært ut over serviceintervallene og hvor bra service kundene får når de kommer innom med feil på bilene sine. Misstenker det vil sitte en del missfornøyde eiere av disse etterhvert for tror ikke hverken byggekvaliteten eller komponentkvaliteten er bra selv om det skal være en dyrere bil. Kan jo hende jeg tar helt feil men er veldig spent på hva fasiten blir. 3 Lenke til kommentar
6RCURCGB Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 3 hours ago, perpyro said: Bilen har en særegen stil, det er det ingen tvil om. Det jeg lurer på er hvordan denne bilen holder seg om 4 år, hva som fungerer og hva som ikke gjør det og hvor mange turer innom verksted den har vært ut over serviceintervallene og hvor bra service kundene får når de kommer innom med feil på bilene sine. Misstenker det vil sitte en del missfornøyde eiere av disse etterhvert for tror ikke hverken byggekvaliteten eller komponentkvaliteten er bra selv om det skal være en dyrere bil. Kan jo hende jeg tar helt feil men er veldig spent på hva fasiten blir. Alle kan lage ett elektrisk drivverk og sette sammen ett batteri. Men å lage en komplett bil som faktisk tåler regn, ikke knirker, er støysvak, holdbar osv. er en kunst som krever masse erfaring. Løp og kjøp, jeg mener hva kan gå galt? Den er jo batteridrevet og det er best..... 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 (endret) 3 hours ago, perpyro said: Bilen har en særegen stil, det er det ingen tvil om. Det jeg lurer på er hvordan denne bilen holder seg om 4 år, hva som fungerer og hva som ikke gjør det og hvor mange turer innom verksted den har vært ut over serviceintervallene og hvor bra service kundene får når de kommer innom med feil på bilene sine. Misstenker det vil sitte en del missfornøyde eiere av disse etterhvert for tror ikke hverken byggekvaliteten eller komponentkvaliteten er bra selv om det skal være en dyrere bil. Kan jo hende jeg tar helt feil men er veldig spent på hva fasiten blir. Ja og det gjelder så mye rart. Alt skal bedømmes nytt, aldri tid til å se seg tilbake. Jeg er mye mer interessert i å se en anmeldelse for eksempel 4 år etter, hvordan er kvaliteten da? Ikke bare bil, men mobiltelefoner, elektronikk osv. Men folk bytter vel mye oftere enn det, og om det hadde vært en strålende anmeldelse så hadde vel modellen vært ute av både salg og produksjon forlengst og erstattet av nye modeller ingen vet hvor lenge virker. Endret 15. oktober 2021 av Abigor 3 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 Hongqi har vel over 60 år med erfaring som bilbyggere, så det kan vel være at det går ganske greit også. 4 Lenke til kommentar
6RCURCGB Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 11 minutes ago, Abigor said: Ja og det gjelder så mye rart. Alt skal bedømmes nytt, aldri tid til å se seg tilbake. Jeg er mye mer interessert i å se en anmeldelse for eksempel 4 år etter, hvordan er kvaliteten da? Ikke bare bil, men mobiltelefoner, elektronikk osv. Men folk bytter vel mye oftere enn det, og om det hadde vært en strålende anmeldelse så hadde vel modellen vært ute av både salg og produksjon forlengst og erstattet av nye modeller ingen vet hvor lenge virker. Det handler om merkevarebygging og å vinne forbrukerenes tillit. Forøvrig, 4 år er ingenting for en bil.... 1 Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Selve definisjonen på kitsch eller tacky. 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Gikk på denne på Gardermoen i dag. Litt av en tanks. Sikkert mye for pengene for de som ønsker slikt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 (endret) Hongqi Tonq Wo Mein Jeg klarer ikke helt å få den av hjernen når jeg hører merkenavnet. Kinesiske merkenavn virker helt random for meg i hvert fall. Noen synes vel at kinesisk høres eksotisk og spennende ut, men jeg synes bare det virker random og lite fengende / ugjennomtenkt. Hvorfor døper de ikke om bilene til noe som fenger bedre i Europa? Endret 16. oktober 2021 av Simen1 1 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Det jeg skjønte av å lese artikkelen er at ordene "oppsiktsvekkende" og "premium" kan tolkes meget fritt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå