OlaML Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) Ser at dette har vært spurt om mange ganger opp gjennom tidene, men slik info er jo ferskvare. Noen som vet om noe? Trenger ikke noe tilgang på strøm, løftebukk eller verktøy, bare en tilstrekkelig stor innendørs flate. Skal bl.a. spraye fluidfilm i hjulbuene. Det kan stinke, men legger papp under mens jeg holder på. Vet du om noe, eller har du plass, gi en lyd. 🙏 Endret 14. oktober 2021 av OlaML Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 Det er ofte garasjeplass til leie på Finn.no. Sett opp et push-varsel og ha litt tålmodighet. Du kan også avertere selv på Finn etter det du måtte ønske.... min erfaring er at du får best respons da. Jeg bor på ute på landet - og her er det ikke uvanlig at bondefolk seg imellom har avtaler om lån/leie av lager/låve/garasje. Men dette skjer ofte gjennom bekjentskaper lokalt. Da trenger man noen som kan "gå god for deg". Fluidfilm stinker ikke så veldig mye. Det var mer ullsokklukt i denne tidligere. 😆😜 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå