Stig4532 Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Jeg bruker briller med styrke, og er mye på skjerm osv, så hørte jeg om briller med blå lys. Kan jeg adde dette på brillene mine? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Hør med optiker. Selv har jeg egt behov for briller med styrke + filter pga lysømfintlighet og har prøvd ut dette hos optiker, så kombinasjonen styrke og filterbriller finnes. Regner vel med du forresten mener mot blått lys, og ikke med blått lys Endret 13. oktober 2021 av GiaMahan Lenke til kommentar
nacario Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Husk at du kan bruke kveldsmodus og justere vekk blålyset til mer oransje som r behagelig Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Ja, er ingen problem å få styrkebrilleglass med blåfilter, det er veldig vanlig. Endret 13. oktober 2021 av PosteMonopolet Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Du kan både kjøpe filterlinser som egne briller eller kjøpe et eget sett med både korrigering og filtrering. Du kan i mange tilfeller også få dette dekket av arbeidsgiver (søk gjennom intranettet ditt på jobb etter "terminalbriller" etc). Hvis du skal betale det selv så kan det fort bli veldig dyrt siden de fleste skifter styrke annethvert år og da blir terskelen for å skifte til terminalbrillene stor siden de ikke er like oppdatert når det kommer til styrken du er vandt med fra de vanlige brillene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 (endret) Jeg kjøpte "tinted glasses" med orange farge hos firmoo.com for 40 dollar inkl frakt. Computer glasses fins også. Rabatter av mange slag der. Trenger bare resepten fra optiker og taste inn tallene fra den. Send kopi av resepten også. Ved å søke etter coupon codes firmoo.com finner du flere rabatter. https://www.firmoo.co.uk/computer-glasses.html Endret 10. desember 2021 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå