Boss-Znakemaster Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Dark mode på plass, tusen, tusen hjertelig. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Tips : Flytt opp " Gå til forumtråden" til toppen av kommentarfeltet, please please please with sugar on top. 7 Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Dette ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Sirius Cobra skrev (36 minutter siden): Synd dere har fjernet alle former av linker til forumet, bortsett fra i bunnen av kommentarfeltet. Enig. Faktisk den muligheten jeg brukte mest på gamer.no 2 Lenke til kommentar
tjall Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Meh. Eksepsjonelt treg, i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Gratulerer med ny nettside! Synes dette er en veldig god forbedring! Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Hm ser broken ut hos meg. All styling mangler for øyeblikket ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Ser veldig bra ut! Men hadde et problem først gangen jeg åpnet siden. Første reklame (den under overskriften) var en sånn heldekkene scrolle-greie som gjør meg så sinna at jeg har lyst til å trampe på noen kattunger. Men når jeg gikk inn noen minutter senere på samme enhet var dette en vanlig annonse, så antar det bare var en glipp? Hvis relevant var mobil Samsung Galaxy A51 128GB (2020). Endret 13. oktober 2021 av The Very End Skrivefeil Lenke til kommentar
nittedalsbanden Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Bra med dark mode, men det forca jeg gjennom nettleseren fra før. Ganske busy forside. Lite luft. Synes ikke dette er bedre eller verre enn før som noen sier. Men hater det nye og større fokuset på esport. Hvorfor må jeg ha to kontoer på gamer nå, jeg trodde jeg registrerte meg for kommentarfeltet, men det var for esport? Når jeg er logget inn er det bare esport i topplinja, det er masse esport nedover forsiden. 3 Lenke til kommentar
M4R7iNP Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Kjære Gamer.no, Gratulerer med lansering, mvh. Martin 3 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Veldig bra mye bedre nå :=) Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 nittedalsbanden skrev: Bra med dark mode, men det forca jeg gjennom nettleseren fra før. Ganske busy forside. Lite luft. Synes ikke dette er bedre eller verre enn før som noen sier. Men hater det nye og større fokuset på esport. Hvorfor må jeg ha to kontoer på gamer nå, jeg trodde jeg registrerte meg for kommentarfeltet, men det var for esport? Når jeg er logget inn er det bare esport i topplinja, det er masse esport nedover forsiden. Samma her er altfor mye esport som ikke jeg kan fordra, men har i all stillhet bare bladd forbi søpla. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Jeg synes at reklameplakatene har blitt gitt for mye plass. Det føles veldig klaustrofobisk å bruke siden nå. Gamer.no har vært en av de få sidene jeg har whitelistet fra adblock på grunn av at det har vært moderat, men det kan hende endrer seg nå. Jeg har ikke noen direkte sammenligning fra den gamle siden, det kan hende at det bare føles ut som at de har blitt gitt mer plass på grunn av at alt nå er hvitt og reklamene sklir mer inn i designet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Ålreit, savner U-sport knapp. Jeg synes browser ikonet deres har et middelmådig utsnitt. Det er ikke grunn til å ha oransje ramme på høyre side, for da er det vanskeligere å se G-en. Lag noe slikt i stedet, så er det lettere å se at det er gamer.no og ikke noe annet: Endret 13. oktober 2021 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Christio Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Uten sport vises ikke som valg på mobil... Lenke til kommentar
Rizlaen Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Likte veldig mye, men savner tabeller på lagsidene. Lenke til kommentar
Joelsp3anuts Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 HOT HOT HOT! Tommel opp til mer norsk dekning! Må mekke feature med Trettebergstuen fort dom fy! Og kunnskapen om at man kan fjerne e-sport-nyhetene var en nais cherry on top. 1 Lenke til kommentar
Marfu Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 RSS ser ut til å ikke lenger virke med det oppdaterte designet, ellers kjempeflott førsteinntrykk, gratulerer. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Hvor er link til forum?? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå