Spillredaksjonen Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Nå fornyes e-sporten på Gamer.no Turneringsplattformen er totalrenovert – og vi har store planer fremover! Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Hei, Lenken deres i avsnittet under fungerer ikke. Den peker mot www.gamer.no.no/turneringer Sitat Det første som møter deg i den nye turneringsoversikten på desktop er et bredere og ryddigere design. Endret 13. oktober 2021 av CynicalDuck Noob Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Takk for at du sa fra. Dette er nå fikset 🙂 1 Lenke til kommentar
Brøffdøff Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Blir sendt til: "https://s.ggfx.no/artikler/na-fornyes-e-sporten-pa-gamerno/514144" og får en 404. Gjelder begge linkene og bildet. Endret 13. oktober 2021 av Brøffdøff Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 46 minutes ago, Brøffdøff said: Blir sendt til: "https://s.ggfx.no/artikler/na-fornyes-e-sporten-pa-gamerno/514144" og får en 404. Gjelder begge linkene og bildet. Dette er også ordnet nå. Lenke til kommentar
Mafarx1 Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 Hei. Jeg får lyst utsende på siden. ikke noe problem i seg selv. Men sidene for Rocket League Bedriftligaen er umulig og surfe rundt på kun enkelte sider der fungerer. Men tabell og kamper klarer jeg ikke komme inn på. Forsøkt fra flere enheter. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 Mafarx1 skrev: Hei. Jeg får lyst utsende på siden. ikke noe problem i seg selv. Men sidene for Rocket League Bedriftligaen er umulig og surfe rundt på kun enkelte sider der fungerer. Men tabell og kamper klarer jeg ikke komme inn på. Forsøkt fra flere enheter. Hvilken nettleser og hvilket operativsystem bruker du? Lenke til kommentar
kulmixip Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 Heisann! Kjempekul oppgradering av siden! Per nå virker det som at tabeller for turneringer ligger felles på turneringssiden, at man må altså bla seg ned til sin egen tabell for å finne oversikt på det. Likte veldig godt funksjonen hvor tabellen for ligaen laget deltok i dukket opp på lagsiden (sammen med spillere, kamper osv). Finnes dette noe sted som jeg ikke finner, eller kan det legges til? Lenke til kommentar
aars Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 få tilbake at man kan ha gif som profilbilde Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 14. oktober 2021 Del Skrevet 14. oktober 2021 kulmixip skrev: Heisann! Kjempekul oppgradering av siden! Per nå virker det som at tabeller for turneringer ligger felles på turneringssiden, at man må altså bla seg ned til sin egen tabell for å finne oversikt på det. Likte veldig godt funksjonen hvor tabellen for ligaen laget deltok i dukket opp på lagsiden (sammen med spillere, kamper osv). Finnes dette noe sted som jeg ikke finner, eller kan det legges til? Takk for tilbakemelding. Vi skal gjøre det lettere å finne tilbake til riktig tabell. Både i turneringsoversikten og på lagsidene. Lenke til kommentar
Mafarx1 Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 Erlend skrev: Mafarx1 skrev: Hei. Jeg får lyst utsende på siden. ikke noe problem i seg selv. Men sidene for Rocket League Bedriftligaen er umulig og surfe rundt på kun enkelte sider der fungerer. Men tabell og kamper klarer jeg ikke komme inn på. Forsøkt fra flere enheter. Hvilken nettleser og hvilket operativsystem bruker du? Hei. Viste seg at den hentet mørkt utsende fra nettleser fikset det. Men så også at dere har fått fikset sidene for Rocket league bedriftsserien som var det viktigste :) 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 100 kroner på at Dota2 ignoreres, selv om det er en av de største esports. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå