_Xorcist Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg bestilte meg et nytt skjermkort i går kl 1830 som det var 100+ av på lager. Jeg valgte bedriftspakke for kjappest mulig levering, men det hjelper jo lite når ordren fremdeles (snart 28 timer etter bestilling) ligger inne som en åpen ordre.. Jeg kan ikke huske å noen gang ha opplevd at en ordre ligger så lenge åpen.. Noen andre som har erfaring med pcutstyr.no? Det er første gangen jeg handler der. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jepp. Har det. De er trege. Kan hende de har samme problemer som komplett.no Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 De har ikke svart på en mail jeg sendte kl 1630 i dag heller.. Jaja, heldigvis var ordren åpen så jeg kunne slette den og fyre opp en tilsvarende bestilling hos MPX som jeg har vært dritfornøyd med tidligere. Det koster riktignok 20kr mer, men det bryr jeg meg rett og slett ikke særlig om Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Pcutstyr holder på å flytte lageret sitt fra en bygning til en annen, sikkert derfor det er litt ekstra rot. Uansett: hver gang jeg har bestilt derfra har jeg uansett måtte vente mer enn 2 arbeidsdager (vanligvis 3) før levering (jeg henter varene hos dem), og det er litt i lengste laget... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har merket de er vanvittig trege på mailene. Retur saken som jeg har hoss dem har som du vet, gått vanvittig tregt. Nytter ikke å sende mail. Må ringe. De påstår å ha sendt mail til meg, men har ikke fått noe som helst. Brukte da hotmail adressen. Testet den selv rett etter på uten å finne feil. Begynner virkelig å irritere meg over dem. Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nå har det tatt 30 timer for meg, og varen min har fortsatt status som "Åpen ordre". Skulle bestilt et annet sted. Da hadde jeg hatt varen min i morgen tidlig. Jeg har også sendt sint mail til PCUtstyr. Dette er jo dårlig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Glad eg bruker hwb.no. De er raske Så langt iallefall Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Ordren jeg la inn kl 2230 i går kveld på MPX er nå effektuert og levert.. PCUtstyr brukte over et døgn uten at noe skjedde og MPX brukte en natt på å pakke og sende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå