Karibi-Kåre Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei! Jeg skal hive inn et plexi-glass i Chieftec Midi-toweret (hvitt/grått), så jeg lurer på noen ting. Hva burde jeg sage i kabinettet med? Jeg har både stikksag og dremel, men manger blad e.l. Jeg må modifisere plata jeg skal kjøpe hos glassmesteren, med en sånn "greie inn", p.g.a. håndtak (dere vet hva jeg snakker om). Håper noen kommer med noen bra' svar, og kanskje priser på blad til stikksag eller "ting" til Dremelen. Ønsk meg lykke til - Bjørn-Petter Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) enten får du kjøpe nytt blad til stikksaga ellers får du sikkert glassmesteren til å gjøre det for deg.. btw gud løkk Endret 8. januar 2004 av bussemannen Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du kan jo se her hva macroman fra Bit-Tech anbefaler. Kan jo i alle fall ta de retteste sidene sånn bruke moe mer "svingvennelig" på utkuttet. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ta så spør 'glassmesteren' han kan sikkert gjøre det for deg.. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Men til kabinettet (døra)? Endret 8. januar 2004 av Karibi-Kåre Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Men til kabinettet (døra)? Stikksag går fint. Eller Dremel (kan ta noe lenger tid). Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 enten får du kjøpe nytt blad til stikksaga ellers får du sikkert glassmesteren til å gjøre det for deg.. btw gud løkk Hva slags blad? vanlig blad for tre el? Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 platablad..... stålplateblad... Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det fineste baufilbladet du klarer å finne vil sikkert være lettest å jobbe med å gi penest kutt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Du får blad til stikksaga som er beregnet for metall, ingen problem det. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Kjøpte noen ting til dremeln i dag. Var en liten boks med 36 skiver, funka ganske greit, måtte ta det nice&easy, hvis ikke ble de slengt rundt i rommet. Kjøpte også en pusse-ting, fungerte veldig bra. Worklog kommer. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det fineste baufilbladet du klarer å finne vil sikkert være lettest å jobbe med å gi penest kutt. Har du testa det så du vet det fungerer? Skal kutte litt i plexi, men har ikke tilgang på dremel/stikksag når jeg jobber, og har ikke for mye plexi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå