Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 11. oktober 2021 Del Skrevet 11. oktober 2021 Stemningen i Metroid Dread er så tykk at den kan skjæres med kniv. ANMELDELSE: Metroid Dread Lenke til kommentar
Haakond_InnleggNO Skrevet 11. oktober 2021 Del Skrevet 11. oktober 2021 Fin anmeldelse! Jeg er i utgangspunktet ikke så veldig stor Metroid-fan, men gleder meg veldig til å spille dette. Har kun lest gode anmeldelser. Btw, er du sikker på at "kromatisk" er riktig for å beskrive musikken? Hører igjennom soundtracket nå, og vil heller kalle det atonalt. Lenke til kommentar
fatim Skrevet 11. oktober 2021 Del Skrevet 11. oktober 2021 God anmeldelse! Eneste jeg gjerne vil kommentere (så ikke noen går på en smell), er setningen etter selve anmeldelsen. "Vil du ha mer «metroidvania»? Prøv deg gjerne på Dead Cells eller Iconoclasts". Jeg har ikke spilt Iconoclasts, men Dead Cells er definitivt ikke det du forventer hvis du kjøper det med håp om å spille et klassisk Metroidvaniaspill. Det er mer et Roguelite a la Hades i gammel Metroidvaniastil (2D sidescroller). Se heller til Hollow Knight eller Axiom Verge eller noe sånt Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 11. oktober 2021 Del Skrevet 11. oktober 2021 4 hours ago, fatim said: God anmeldelse! Eneste jeg gjerne vil kommentere (så ikke noen går på en smell), er setningen etter selve anmeldelsen. "Vil du ha mer «metroidvania»? Prøv deg gjerne på Dead Cells eller Iconoclasts". Jeg har ikke spilt Iconoclasts, men Dead Cells er definitivt ikke det du forventer hvis du kjøper det med håp om å spille et klassisk Metroidvaniaspill. Det er mer et Roguelite a la Hades i gammel Metroidvaniastil (2D sidescroller). Se heller til Hollow Knight eller Axiom Verge eller noe sånt Helt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå