melli123 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei, jeg holder på å klage en hjemmeside, men trenger hjelp. Er det noen her, eller det er det vel, men er det noen som kan si meg hvordan få mouseover på linker.I denne sammehengen, tekst. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) How about to search? Endret 8. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 jeg holder på å klage en hjemmeside klage en hjemmeside ja, orginalt. men i alle fall hvorfor ikke bruke css og stylesheet? mye lettere, eksempel: a:link { text-decoration: none; color: #5e5eae; } a:hover { color: #a5a5d1; } a:active { text-decoration: none; color: #000000 } a:visited { text-decoration: none; color: #5e5eae; } Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 sorry, skrivefeil...det skulle stå lage en hjemmeside.... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 sorry, skrivefeil...det skulle stå lage en hjemmeside.... forstod det jeg vil anbefale css til å gjøre dette.. da trenger du bare å lage en fil hvor du definerer hvordan linkene dine skal se ut, og så linker du til denne.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 www.w3schools.com <= les og lær Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Les og lær ja! Bruk CSS du... Det går også ann å bruke JS og VBscript, men VB er absolutt ikke å foretrekke. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det går også ann å bruke JS og VBscript, men VB er absolutt ikke å foretrekke. JS? På tekst? Onmouseover på tekst? JavaScript? Ehm? Det skal gjøres på følgende måte: <html> <head> <style> a { color: #000000; text-decoration: none; } a:hover { color: #ff0000; text-decoration: none; } </style> </head> <body> <p> <a href="http://www.w3schools.com/css" target="_blank">PLZ</a> </p> </body> </html> Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 JS? På tekst? Onmouseover på tekst? JavaScript? Ehm?Det skal gjøres på følgende måte: <html> <head> <style> a { color: #000000; text-decoration: none; } a:hover { color: #ff0000; text-decoration: none; } </style> </head> <body> <p> <a href="http://www.w3schools.com/css" target="_blank">PLZ</a> </p> </body> </html> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå