merl1n Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen andre som har problemer med å motta bokmerker på samsung e700? Opprettet netcom abb, og da fulgte det med 300,- i "mobilmoro".. Så når jeg skal laste ned f.eks. ett bakgrunnsbilde får jeg en melding om at jeg vil motta ett bokmerke, men så skjer det ikke noe mer... men jeg blir fortsatt trukket av de 300,-.. noen som har peiling på hvordan jeg skal få mottatt det ? (Har fiksa gprs) Lenke til kommentar
mphones Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen andre som har problemer med å motta bokmerker på samsung e700?Opprettet netcom abb, og da fulgte det med 300,- i "mobilmoro".. Så når jeg skal laste ned f.eks. ett bakgrunnsbilde får jeg en melding om at jeg vil motta ett bokmerke, men så skjer det ikke noe mer... men jeg blir fortsatt trukket av de 300,-.. noen som har peiling på hvordan jeg skal få mottatt det ? (Har fiksa gprs) Da er det bare å gå inn på Wap'en finne frem Bokmerkene som du har fått, trykke på det, står sikkert koble opp og... ja, tror du skal fa det du har bestilt da--- Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Nå fikk jeg mottatt bokmerket i en melding. men det legger seg ikke til under bokmerker i wap eller noe. jeg prøvde å skrive av urlèn og gå inn på den manuelt, men det funka ikke. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nå fikk jeg mottatt bokmerket i en melding. men det legger seg ikke til under bokmerker i wap eller noe. jeg prøvde å skrive av urlèn og gå inn på den manuelt, men det funka ikke. Hmm, sikker på at du lagret bokmerket? Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nå fikk jeg mottatt bokmerket i en melding. men det legger seg ikke til under bokmerker i wap eller noe. jeg prøvde å skrive av urlèn og gå inn på den manuelt, men det funka ikke. Husket å skrive den nøyaltig som den står? Med store og små bokstaver og alle tegnene og slik? Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 fikk med store og små bokstaver osv. men hvordan lagrer jeg bokmerket da ? uffameg.. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 fikk med store og små bokstaver osv. men hvordan lagrer jeg bokmerket da ?uffameg.. Tror du kan gå inn på bokmerker...så bla nedover...så kommer du til der det står tom...så kan du legge inn på de tomme...men husker ikke helt Lenke til kommentar
tillab Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 samme problem her.. møkkagreie... netcomm blir søkkrike på meg tror jeg... men jeg trykker bare lagre... og borte blir driten... HJELP?!?!?! Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Ingen som har funnet en løsning på dette? Eller som vet at det faktisk er problemer med å motta bokmerker på e700 ? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ingen som har funnet en løsning på dette? Eller som vet at det faktisk er problemer med å motta bokmerker på e700 ? funker fett hos meg........ vet ikke hva dere jan gjøre, tror jeg har sagt en del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå