Gjest ad17c...926 Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Hei. Sliter med at jeg kjenner noen slags spenninger fra underlivet, fra området mellom penis og anus, eller om det kommer fra selve anus har jeg ikke klart å lokalisere. Den siste tiden har jeg også begynt å slite med at jeg noen ganger liksom mister kontakten med anus etter en stund når jeg er på do og presser. Det er som om den bare gir opp å motta signalene, noe som gjør at det kan bli sittende igjen avføring akkurat i åpningen, som er ganske ubehagelig. Det hjelper ofte å gå på toalettet igjen etter kanskje et kvarter eller en halvtime, da fungerer den igjen en stund og jeg får tømt resten. Er ganske slitsomt egentlig. Tror ikke det skyldes fordøyelsen heller fordi den virker helt normal variabel etter hva jeg har spist, og har ikke smerter i mageregionen. Heller ikke blod eller noe unormalt med avføringen. Tror dere at dette er noe å ta opp med en lege eller er det noe som er vanlig men som ikke blir pratet om fordi det er "ekkelt". Har lite lyst til å gå til legen og slite med hvordan jeg skal formulere meg også får jeg bare høre at det er vanlig, stress eller noe som ikke er noe å bry seg om... Hva tenker dere? Anonymous poster hash: ad17c...926 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå