ProphetSe7en Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 Er det en innstilling på plex serveren? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 13. oktober 2021 Del Skrevet 13. oktober 2021 52 minutes ago, DJViking said: Håper noen kan med NVIDIA Shield kan bekrefte at Plex virker med Secure Connection. Hadde vært kjipt å kjøpe den, for så å oppdage at Plex ikke virker. I verste fall kan jeg jo satse på Elkjøp sitt Åpent Kjøp hvis det ikke fungerer. Ja det virker helt fint - min står på "never" 1 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Litt gal info om Android TV her. Det er utviklet for å funke bra på TV. Dessverre finnes det en haug med android-jallabokser som kjører vanlig Android, dvs mobilversjonen. Det er rør og de støtter sjelden Netflix i 4K pga manglende avtale. Hva gjelder Google TV er den super. 2 GB RAM hvis jeg ikke tar feil. Jeg streamer i 4K uten problemer. Google har lang erfaring i å oppgradere egne produkter som f.eks Nexusen. Lite vits med Shield for de aller fleste. Google TV får updates naturlignok først. Mi Box S er også veldig god for de føeste. Kommer også en ny Xiaomi stick om noen uker med 4K og som kjører helt nytt chipset. Den vil nok selge veldig mye. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Noen som vet om Chromecast with Google TV kommer offisielt til Norden? Eneste rykte som jeg har sett er en kommentar om at modellen skulle lanseres i sommer 2021 som en del av "wave 2"*. Bruk av utdatert SOC er nok det største ankepunktet med produktet. * https://www.sweclockers.com/nyhet/30527-nya-chromecast-nar-sverige-forst-till-sommaren-ar-2021 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Hvilke tjenester kjører dere gjennom nye Google Chromecast TV og er det en samlende menyguide? Eller et virrvarr av apper som fungerer godt eller dårlig i ulik grad? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 7. november 2021 Forfatter Del Skrevet 7. november 2021 (endret) Google Chromecast with Google TV 4K selges allerede i Norge. https://prisguiden.no/produkt/google-chromecast-2020-468215 Endret 7. november 2021 av DJViking Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Gråimport som allerede nevnt. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 7. november 2021 Forfatter Del Skrevet 7. november 2021 Ser ut som den kommer via en Svensk nettbutikk gjennom CDON. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå