ProphetSe7en Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Har i utgangspunktet kjøpt både platetopp og ventilator, men fortsatt 14 dager til levering. Jeg kom over platetopp med innebygget ventilator, og det virker å være langt mer praktisk. Så jeg ønsker erfaringer med slike. Er de effektive? Må det være avtrekk eller kan en bruke de med kullfilter? Hva med rengjøring? Det som i utgangspunktet er mine største bekymringer er om noe koker over og renner ned i ventilatoren, samt om en mister for mye plass mot kokesonene med en ventilator i midten. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2021 Ingen som har en slik platetopp? Lenke til kommentar
RJohannesen Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 ProphetSe7en skrev (På 11.10.2021 den 9.06): Ingen som har en slik platetopp? Jeg ønsker meg en... har platetopp på kjøkkenøy og skulle gjerne droppet ventilatoren som henger ned fra taket og hindrer øyekontakt mellom den som lager mat og de som sitter rundt øya. Ventilatoren vår er med kullfilter og fungerer bra, filteret er en ganske stor "terning" på kanskje 12x12x12cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå