LosEndos Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 kjøpte n6600 idag og ser at det er en blinkende blå prikk..dette er vel en pikselfeil...er det virkelig slik at det må være 3 pikselfeil på skjermen for å få en ny?...kjøpte den hos elkjøp, hvor jeg også kjøpte en såkalt trygghetsgaranti...teller den i denne sammenheng?.....da jeg tok et bilde i mørket på nattmodus var det hvite prikker som hoppet rundt på skjermen..er det vanlig? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja man må ha minst 3 ifølge nokia,det med hvite prikker er også litt normalt sjekk testen til amobil.Tryghets garanti tror jeg ikke går under det bare hvis telefonen er skadet fysisk.Men du kan bruke 30 dagers full returetten Glad jeg ikke kjøpte 6600 døde piksler er det verste jeg vet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det med nattmodus, ja det er vanlig at den er sånn, så det er ikke flere døde pixler hvis du tror det Jeg foreslår at du drar tilbake til Elkjøp og bytter den eller hever kjøpet hvis du ikke klarer å leve med en død pixel. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Er det mulig å lage en ødelagt piksel? Lenke til kommentar
LosEndos Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) jeps, drar til Elkjøp idag..................noen som forresten synes n6600 er en smule treg i menysystemet til tider? Endret 9. januar 2004 av LosEndos Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Treg og treg... En vanlig årsak er at du har mange programmer kjørende i bakgrunnen uten å vite det. (6600 kan jo "multitaske") For å sjekke, hold inne "meny" knappen ett sekund, så får du opp en liste. Brant meg ofte på dette i begynnelsen. Men det er brilliant når man venner seg til det! Ellers er min spesielt treg når man skal inn i temamenyen bl.a. Men ikke veldig sjenerende. Håper du får byttet tlf! Lenke til kommentar
LosEndos Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Jepp!....Dro til Elkjøp med telefonen og fikk byttet mobilen med en eneste gang!..Pluss at de beklaget det inntrufne...Det kaller jeg bra kundebehanding....Og nå har jeg en nokia 6600 uten pikselfeil..! .... Endret 9. januar 2004 av LosEndos Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jøss, det var ikke dårlig. Gratulerer med en strøken 6600 da. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg og har en blinkende grønn prikk. Men den blinker bare avogtil Er det mange som har pikselproblemer med 6600? Men jeg greier nok å leve med en død pixel så lenge du bare legger merke til når skjermen er mørk. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jepp!....Dro til Elkjøp med telefonen og fikk byttet mobilen med en eneste gang!..Pluss at de beklaget det inntrufne...Det kaller jeg bra kundebehanding....Og nå har jeg en nokia 6600 uten pikselfeil..! .... Jøss jeg trodde at elkjøp ikke var så flinke med kundebehandling jeg.. På nettsidene siden hvor det står hvilken rettigheter man har når man kjøper noe så har de utelatt retten man har på ny vare ved feil på masseproduserte varer og at hvis det innen et halvt år skjer noe feil med mobilen så er dte produsrererens feil hvis ikek butikken kan bevise at du har f.eks. mistet den.. Det stod to sider ( altså dobbeltside) om det i Drammens tidene idag.. Det står sikert om det på avisens nettsider tror den er dtbb.no hvis noen er interresert i å lese om det.. Men det er jo bra at du fikk bra service da! Lenke til kommentar
geron Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jeg har en død pixel på min.. men det er så mange andre snille pixler, så jeg driter i det Lenge leve pixler Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Treg og treg... En vanlig årsak er at du har mange programmer kjørende i bakgrunnen uten å vite det. (6600 kan jo "multitaske") For å sjekke, hold inne "meny" knappen ett sekund, så får du opp en liste. Brant meg ofte på dette i begynnelsen. Men det er brilliant når man venner seg til det! Ellers er min spesielt treg når man skal inn i temamenyen bl.a. Men ikke veldig sjenerende. Håper du får byttet tlf! Dette med "mulittask" og holde nede meny. Er dette mulig med sx1 på noen måte? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Du kan jo prøve? Skader ikke Lenke til kommentar
Danny Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Treg og treg... En vanlig årsak er at du har mange programmer kjørende i bakgrunnen uten å vite det. (6600 kan jo "multitaske") For å sjekke, hold inne "meny" knappen ett sekund, så får du opp en liste. Brant meg ofte på dette i begynnelsen. Men det er brilliant når man venner seg til det! Ellers er min spesielt treg når man skal inn i temamenyen bl.a. Men ikke veldig sjenerende. Håper du får byttet tlf! Dette med "mulittask" og holde nede meny. Er dette mulig med sx1 på noen måte? jada funker fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå