gorsol Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Det er lite som minner om et ferdig utviklet produkt her. ANMELDELSE: eFootball 2022 Lenke til kommentar
Andres Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Hahahaha ansiktene var sykt morsomme XD fikk meg en god latter der! 3 Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Hvorfor fikk den i det hele tatt 2 poeng? 4 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Ser ut som det blåser noe fælt utpå banen der 4 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Janzen skrev (55 minutter siden): Hvorfor fikk den i det hele tatt 2 poeng? Ved tanke på at FIFA 22 skulle være "omtrent like underholdende som en velspilt uavgjortkamp", og fikk 7/10, så er det kanskje mening at man skal automatisk trekke fra 2 poeng på Gamer.nos anmeldelser. Da gir det jo mening. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 54 minutes ago, tankbug said: Ser ut som det blåser noe fælt utpå banen der Enten det eller at personen utfører oral**x. Satan for et drittspill lol Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Hahahahaha, denne må gå inn i historien (sammen med spillanmeldelsen vi ikke får lov til å prate om ) Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Andres skrev (5 timer siden): Hahahaha ansiktene var sykt morsomme XD fikk meg en god latter der! Sjekk twitter og Instagram, du kommer til å le deg ihjel Dette er ingenting... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 gorsol skrev (6 timer siden): 😂😂😂😂 Det verste er at noen hos Konami har testet dette og bare "jepp, dette er good to go!". Legendarisk. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Lastet det ned. Spilte 1 min i åpningskampen. Lukket spillet og slettet det. Hva i all verden er dette for noe tull.. Dei lagde ikke pes 21 på grunn av at dei sku lage noe forferdelig bra til Next gen (Ps5 og X) Ett spill laget i 2021 er vanvittig mye dårligere enn samme spill fra samme selskap fra år 2006. Pes 6. Siste gode spill til denne serien. Robotfotballspill har det vært siden 2006. Og nå med mange nye sære animasjoner 🤣🤣 Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 E.T. all over again 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Det er noen år siden PES var på høyde med FIFA. Snakker ikke bare om moduser og lisenser, men gameplay. PES 6 var det siste bra PES-spillet. Endret 9. oktober 2021 av RRhoads Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Lurer litt på.... Hvorfor slipper selskap sånne spill? Dem MÅ jo vite hvor crap det er. Egentlig litt samme med filmer.. Hvorfor i heletatt fullføre å lage en film når det tydelig er søppel? (og med søppel mener jeg at ALLE publikum ikke liker det) 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 MrLuni skrev (5 minutter siden): Lurer litt på.... Hvorfor slipper selskap sånne spill? Dem MÅ jo vite hvor crap det er. De har nok brukt en del penger og tid på spillet, selv om det er dårlig, så de håper vel at det ikke blir total fiasko. Noen penger får de nok, da ikke alle vil ha pengene tilbake. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Dette spillet er visstnok gratis å spille. Så inntektene kan vel ikke bli all verdens når produktet er så dårlig. Hvem vil vel betale for ekstra innhold her? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Syntes det ser helt normalt og fint ut jeg, er vel slik fotballspillere er eller ? lol Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Ser ut som et prakteksempel på hva som skjer når folk i dress bestemmer om et spill er ferdig eller ikke dette. Usikker på om det er hva som har skjedd her, men det er første tanken som slo meg. 2 Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Et tynt spill når det kommer til moduser, det er jo meningen at det skal komme mer, dette er vel mest for å teste ut det mest elementære, hvis ikke så er Konami helt fjerne. Det er en del ting som forundrer meg, som f.eks at man ikke har noen treningsmodus, og når man spiller mot AI, at man ikke kan sette tiden til lengere enn 4 minutter. Det er en liste helt opp til 30min, men de er alle grået ut og kan ikke velges. Hvor vanskelig hadde det vært å implementert det? Spillmessig så synes jeg det var et veldig bra spill, bevegelser og fart er helt fabelaktig. Men det betyr så lite når det er så lite å spille for. Ikke kan man spille mot venner og pvp delen mot tilfeldige motstandere er umulig pga nettverksproblemer. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Dei har fått til Phil Jones då: 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå