mbskywalker Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Mobile-review har testen den.. enjoy Lenke til kommentar
mphones Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kan ikke si at kameraet var noe forbedret på T630.... Netsen bedre på T610 jo.... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Blir alldri særlig imponert når mobile review tester telefoner, alt det som sto i denne testen visste vi jo fra før. Er egentlig i tvil om de har testa den i det hele tatt, de sier lite om hvordan telefonen er å bruke, et eks.: "A new mirror was introduced in T630, it’s bigger than the one used in Т610. " Det står jo ikke noe om hvordan speilet er å bruke en gang, bare at det er større enn det på t610, at det er større enn t610 kan jo hvem som helst se. T630 kommer seg jo greit gjennom testen, værken noe mer eller noe mindre av hva jeg forventet, men selve testen var dårlig P.s Hva betyr "It’s a ПЕРЕХОДНАЯ model"? Mobile review er vell oversatt fra russisk, så da er det kanskje russisk for et eller annet da. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Synes det er en grei test jeg. Siden den er nesten nøyaktig like T610 (som de også skriver) ser jeg ikke noen grunn til å gå så dypt på annet enn det som er nytt. Den har samme konklusjon som jeg har av telefonen, men hadde den svarte utgaven vært til salgs for alle hadde det vært noe annet. Synes du virkelig hvordan speilet er å bruke er viktig?? hm.. det er et speil. Ikke så rart du ikke liker testen kanskje. PS. aldri to L'er i aldri vettu.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det står jo ikke noe om hvordan speilet er å bruke en gang, bare at det er større enn det på t610, at det er større enn t610 kan jo hvem som helst se. det at forfatteren ikke prøver å forklare meg hvordan jeg bruker et speil synes jeg er en fin ting. Han glemte forresten også å forklare hvordan man skal se på skjermen og trykke på tastene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå